Sal
Premium lid
Over deze Dashcam (Viofo A129 Duo Pro) heb ik goede geluiden gehoord.Zijn er ook goede HD dashcams die in bundel komen? Eentje voor de voorkant en eentje voor de achterkant?
Seat
Arona 2020
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Over deze Dashcam (Viofo A129 Duo Pro) heb ik goede geluiden gehoord.Zijn er ook goede HD dashcams die in bundel komen? Eentje voor de voorkant en eentje voor de achterkant?
Zijn er ook goede HD dashcams die in bundel komen? Eentje voor de voorkant en eentje voor de achterkant?
Die heb je ook op een zekering aangesloten? Nog ergens tegenaan gelopen?Ik heb de blackvue power pro, . Die kan je met het omzetten van een schakelaar ook op opnemen bij parkeren zetten. Tis een idee, aangezien er mensen zijn die niet kunnen parkeren helaas....
Ik heb de mijne met een soortgelijk setje aangesloten op de zekeringenkast. Werkt prima en zo kan je hem ook laten filmen als je geparkeerd staat (mits je dashcam een parkeermodus heeft natuurlijk). Wel even goed zoeken welke zekering je pakt, op bijna elke zekering staat continue stroom. Ik heb hem bij de zekering van het radioscherm gedaan (waarom die altijd stroom moet krijgen vraag ik me ook af) en daar ben ik (tot nu toe) zeer tevreden over.Mede-leden,
Ik heb wat onderzoek gedaan, en wil graag een dashcam (al gekocht) aansluiten op de zekeringkast van mijn Polo. Ik ben van plan deze voeding en deze adapter aan te schaffen, en deze aan te sluiten op de zekering van de 12 volt (aansteker) aan te sluiten, zodat deze alleen aangaat als ik de motor aanzet.
Dit lijkt mij een goed plan, maar plaats het hier toch even om te vragen of iemand nog op/aanmerkingen heeft.
Alvast bedankt!
Mede-leden,
Ik heb wat onderzoek gedaan, en wil graag een dashcam (al gekocht) aansluiten op de zekeringkast van mijn Polo. Ik ben van plan deze voeding en deze adapter aan te schaffen, en deze aan te sluiten op de zekering van de 12 volt (aansteker) aan te sluiten, zodat deze alleen aangaat als ik de motor aanzet.
Dit lijkt mij een goed plan, maar plaats het hier toch even om te vragen of iemand nog op/aanmerkingen heeft.
Alvast bedankt!
Hoeft niet altijd, mijn Nextbase 422GW heeft maar 1 voedingdraad. Die heeft dan ook wel een "slimme" parkeermodus (zoals ze het zelf noemen). Deze gaat na een paar minuten geen beweging (d.m.v. de G-sensor) in slaapstand en gaat dan filmen als er beweging is. Dit doet hij als hij stroom krijgt, maar ook via de batterij.Welke dashcam heb je? Die voeding heeft micro USB en veel dashcams gebruiken nog mini USB. Als je de parkeerstand wilt gebruiken heb je meestal een voeding nog met 3 draden (constant stroom, geschakeld stroom en massa) en dus heb je dan ook twee zekeringhouders nodig.
Hey Enigma, bedankt voor het opletten, maar ik heb een dashcam met micro USB, daar heb ik goed op gelet. Het punt van continue voeding is niet van toepassing, sinds de dashcam geen parkeerstand heeft. Ik sluit hem straks dan ook aan op een zekering die alleen aan staan wanneer de motor aan staat. Ik heb overigens deze dashcam gekocht.Welke dashcam heb je? Die voeding heeft micro USB en veel dashcams gebruiken nog mini USB. Als je de parkeerstand wilt gebruiken heb je meestal een voeding nog met 3 draden (constant stroom, geschakeld stroom en massa) en dus heb je dan ook twee zekeringhouders nodig.
Het lijkt er dus op dat ik wel een constante voeding moet hebben. Dan ga ik net zoals Red-Line kijken of ik de zekering van het radioscherm kan gebruiken.Emergency Recording
With G-Sensor, 70mai dash cam automatically record the emergency situation and save the videos for you.
Hoeft niet altijd, mijn Nextbase 422GW heeft maar 1 voedingdraad. Die heeft dan ook wel een "slimme" parkeermodus (zoals ze het zelf noemen). Deze gaat na een paar minuten geen beweging (d.m.v. de G-sensor) in slaapstand en gaat dan filmen als er beweging is. Dit doet hij als hij stroom krijgt, maar ook via de batterij.
Ik zie overigens net op de productpagina dat er wel een parkeerfunctie in lijkt te zitten:
Het lijkt er dus op dat ik wel een constante voeding moet hebben. Dan ga ik net zoals Red-Line kijken of ik de zekering van het radioscherm kan gebruiken.
Even een update. Er is een lege plek (F34) die continue stroom geeft. Wat het precies voor is geen idee. Daar heb ik grotere formaat aftap gedaan en aangesloten. Dashcam blijft nu 24/7 aan. Na enkele minuten gaat de DDPai in parkeermodus. Dan trekt het niet je accu leeg.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.