De Allerslechtste Chauffeur van Nederland

Haha, had het programma ook net gezien op tv echt te erg...
Maar net wat Vissa zegt die mensen zouden geen rijbewijs moeten hebben!!
En dat ongeluk die man, 13 jaar aan gewerkt echt :-(
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
je zal er maar rijden in je net gerestaureerde golf 1 gti pirelli. Ik denk dat ik dat mens de nek omdraaide camera's of niet. Wat een waardeloos programma!
 
Ik wordt gewoon plaatsvervangend kwaad voor die arme oude oldtimerrijder. Dagwaarde van zo'n klassieker ligt ongeveer rond het vriespunt. Emotionele waarde des te hoger. Maar ha-ha, wat maakt de BNN een leuke programma's zeg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
staat volgens mij wel een grijze Polo lesauto op de achtergrond!! :)

Maareh, starsky. bedoel je nu te zeggen dat het zijn eigen schuld is of dat hij ook zelf kan kijken. Tuurlijk voorrang krijg je, maar het zijn altijd de aso's die voorrang nemen terwijl ze het niet hebben. Ik zeg gewoon terug naar de driewieler met de blonde.....

en toch heb ik ook het gevoel dat het allemaal in scene is gezet. 13 jaar aan een auto gewerkt en zo 'koel' reageren..... misschien de shock..
 
ik vind het juist wel een goed programma, zo word er weer eens duidelijk gemaakt dat er echt randdebielen op de wegrond rijden.
en die auto ja dat is natuurlijk zwaar kut, maar wees blij dat je er nog zo vanaf komt en niet in het ziekenhuis oid.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!