Jay511
Bekend lid
I'm in broIk denk dat ik ook wel ff een uurtje kom. @Franklin Polo6C, rijden we weer samen vanaf de mac bodegraven?
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
I'm in broIk denk dat ik ook wel ff een uurtje kom. @Franklin Polo6C, rijden we weer samen vanaf de mac bodegraven?
9 graden, zonnig met een paar wolken, volgens Accuweather... Ruim een maand in de toekomst, terwijl een dag vooruit al moeilijk te voorspellen is.Heeft iemand al door zijn/haar glazen bol kunnen kijken wat voor weer het gaat worden?
Oeeeeeehhhh dan ben ik aanwezig!!Aanwezig en mijn auto is gelijk te bezichtigen voor geïnteresseerden![]()
Jij gaat zeker de hele weg achter mij aan rijden om naar dat lekkere AW kontje te kijken?Oeeeeeehhhh dan ben ik aanwezig!!
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen met welke auto ik kom ALS ik kom. (Ligt een beetje aan hoe druk ik met werk zit)
De laagvliegend Polo hebben de meeste hier volgens mij wel al eens gezien. Maar ik heb sinds een paar maanden ook nog een anders pracht machine uit de VW stal.
Twijfel, twijfel....
#luxeproblemen
vind ik een GTI kontje leukerJij gaat zeker de hele weg achter mij aan rijden om naar dat lekkere AW kontje te kijken?![]()
Jij komt met het blauwe monster toch?Ik ben nog een beetje aan het twijfelen met welke auto ik kom ALS ik kom. (Ligt een beetje aan hoe druk ik met werk zit)
De laagvliegend Polo hebben de meeste hier volgens mij wel al eens gezien. Maar ik heb sinds een paar maanden ook nog een anders pracht machine uit de VW stal.
Twijfel, twijfel....
#luxeproblemen
Jij komt met het blauwe monster toch?
Beter de andere!
Blauwe kennen we nu wel.
Da's dan weer de mooiste van de meeting![]()
![]()
![]()
Nu moet de mijne de mooiste zijn![]()
Maakt helemaal niks uit wie de mooiste heeft of niet,gaat er om dat we een gezellige dag hebben en met elkaar over Polo`s kunnen hebben
Gewoon lekker gezellig doen en lullen over autos wat kan t leven mooi zijnZo is het..![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.