V
Verwijderd lid 5025
Zal ik er ook even bij zijn dan met mijn polo 
met 505.000 op de teller.

met 505.000 op de teller.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik kom sowieso wel hoor; maar het leek me wel leuk en handig om @dov eens IRL te zien en voor eens en altijd de lucht te klaren.
Ik zou afhankelijk van de locatie wel kunnen29 maart iets????
gaaf, als 29 maart niet valt met het paasweekend zal ik aanwezig zijn.Simpel gezegd, ja.
Meestal de Meern carpoolplaats.. mja wordt door meerdere merken gebruiktgaaf, als 29 maart niet valt met het paasweekend zal ik aanwezig zijn.
maar wellicht staat de datum nog niet vast alles buiten het paasweekend ben ik voorlopig nog beschikbaar, iksluit mij ook aan bij het eerder voorstel om 3 data in een poll te gooien.
ook locatie lijkt me pollwaardig
Amersfoort is voor mij weer dichterbijDe meern vind ik ook een mooie, dichterbij dan Amersfoort![]()
Je hebt altijd mensen die wel of niet kunnen komen,of op het laatste moment wel of niet komen.Gewoon net als andere keren doen, stuk of 3 datums in een poll, meerderheid wint.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.