De mooiste velgen - wie helpt?

Re: De mooiste velgen.

nee ik vindt 2 extra sets velgen in de schuur wel genoeg ;) Neem ook nooit meer velgen met gepolijste rand, ooit gehad en kreeg een hekel aan al dat gepoets de hele tijd. Vindt mn antraciet denvers echt perfect voorlopig kwa looks
 
Re: De mooiste velgen.

ik bedoel iets zoals dat zeker! Big Grin
enige probleem wat ik steeds heb is dat ik 7J breed wil (is 15 inch dus meestal niet) en dat 't 5x100 moet zijn, en de 7J velgen meestal 4x100 zijn of een 5x100+ :')

btw geen idee of bas zoiets bedoelt0=)
 
VW  6R  1.2TDI 
Re: De mooiste velgen.

vandaag mn denvers gewisseld voor de originele highline velgen voor de overwintering, man wat een verschil in gewicht! Bij de volgende wissel in het voorjaar ga ik ze wegen aangezien ik nu geen weegschaal had Stick Out Tongue
Denvers zijn misschien 30-50% zwaarder leek het wel..

Auto ziet er maar weer saai uit zo :(
 
Re: De mooiste velgen.

Hebben jullie nou ook niet het idee dat aftermarket spul eigenlijk "niet past" qua styling?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik een aanhanger ben van de OEM+ style hoor.

Dus Audi wielen op een Polo kunnen best ;)
 
Re: De mooiste velgen.

alhoewel ik OEM+ ook wel het mooiste vind denk ik dat er ook hele mooie aftermarket spullen zijn, alleen kan je daar ook gruwelijk mee de mist in gaan als je niet vooruit pland wat je uiteindelijk wilt bereiken, om een bij elkaar geraapt hok te voorkomen
 
Re: De mooiste velgen.

Ok. De zoektocht is begonnen wie helpt??

[resize=640:177137if]http://img851.imageshack.us/img851/8849/rassovwlauterbourg2erma.jpg[/resize:177137if]

Deze zijn dus 8J 17" ET 30. Maar dat vind ik net te breed. Ideaal zou zijn ET 35.

Wie o wie weet waar ik ze kan krijgen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!