iichel
Exclusive lid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat me vandaag opviel is dat de lijnen erg hard zijn van de auto, maakt hem wel sportief! Kom ook het licht zijn in de showroom natuurlijk, maar was niet verkeerd. Velgen inderdaad wat minder, maar het interieur is super! Het 'stukje extra motorkap' tussen de koplampen is ronduit lelijk naar mijn mening, maar wordt doorgevoerd op alle nieuwe modellen (Aerton, T-roc, etc.). Ook beide mogen aanschouwen wn de Aerton is wel echt een beest! T-roc viel een beetje tegen t.o.v. de persfoto's![]()
Vriend van me werkt bij PON en belde op: "Wil je de nieuwe Polo zien?"..Mag ik vragen waar dit was ? Ik kan eigenlijk niet wachten om de nieuwe Polo in het echt te aanschouwen![]()
Succes vol? De 1.0 eucoboost is een probleem blok waar flink wat problemen mee zijn.T dashboard met digi teller is supertof.
Buitenkant is meer van t zelfde.
En heb zo m'n twijfels over de motortjes.
Maar aan de andere kant, ford bouwt al jaren succesvol 1,0 motoren met een fohn.
Oké,Succes vol? De 1.0 eucoboost is een probleem blok waar flink wat problemen mee zijn.
Ken er flink wat die warm gelopen zijn door koelstof problemen.
Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.