Filmpjeeeee! Ik wilde dit ook doen na aanleiding van een vriend die het bij zijn audi a1 1.4 185PK had gedaan, klonk erg goed bij hem. Maar twijfel dus aangezien ik, wij, maar een 1.2 tsi’tje hebben....Middendemper verwijderd, eens kijken of het wat is
kan je niet ff alle linken posten die we moeten bestellen en dan kunnen wij ook aan de slagWelke had je dan @Roon ?
top man bedankt! kan wel weer een leuke mod gebruiken.@Franklin Polo6R , zal eens kijken wanneer ik tijd heb ok?
Deze had ik, maar niet bestellen. Als je ze monteerd kan je klep niet dicht.
Niet helemaal nutteloos. Wanneer je auto op slot is en je wil even iets achterin gooien, druk je op achterklep knop.. dan gaat alleen dat van slot af, zodra klep open/dicht gaat, gaat deze automatisch weer op slot.Nice mod! Ik heb nooit begrepen waarom dit niet standaard is. Want nu is die knop mega nutteloos ... je moet alsong zelf aan die hendel trekken en omhoog duwen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.