Wat niet is, kan nog komen!waren parkeersensoren niet makkelijker?
I like this mentalityEerlijk gezegd was het meer het idee van, kan ik dit ook zelf werkend krijgen dan heb ik het nodig. Zo werk ik met alles, Gijs van Bonhof zei ook dat ik me air niet werkend zou krijgen zoals ik wilde, guess what
EINDELIJKKK! Je bent er nu eindelijk klaar mee
Da's perfect omschreven, ben er klaar meeEINDELIJKKK! Je bent er nu eindelijk klaar mee
OK. Is dat al 2 jaar geleden....staat mij nog zo bij, maar wat is de issue van de zaak? Hij was toch fout? Succes 14 oktober!Vandaag eindelijk bericht gehad over de rechtzaak tegen de man die mijn geliefde eerste polo om zeep heeft geholpen. 14 oktober is de rechtzaak, of ik er bij zal zijn? Schijt een beer in het bos? Tuurlijk ben ik er bij! Twee jaar na dato, maar we zijn er bijna.
Heb je netjes gedaan
Ik hoop dat je het al afgehandeld hebt met de verzekering, maar de verzekering zal er ook wel bij willen zitten die hebben ook nog een appeltje met hem te schillen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.