De Nieuwe Volkswagen polo 2014 model ( VOORBUMPER!!!! )

joey073

Nieuw lid
Hallo Iedereen ,

Zoals jullie weten is de nieuwe polo uit!

Ik zat te denken .
Zal de voorbumper van 2014 model op een BlueMotion 2011 model passen??

Heeft iemand het al geprobeerd ?

Zoja zijn er veel aanpassingen voor noodig . Of is dit helemaal niet mogelijk !!

Mvg . Joey073

Meen idd dat de voorbumper van de nieuwe bluemotion het zelfde is als de oude (enkel een sensor voor de acc). Denk dat je eerder moet denken aan een bumper van een gewone 6c. Maar of er veel verschil is kwa ophanging? Geen idee :$

index.php

Ik Bedoel Deze Voorbumper..
en heb Zelf Bluemotion polo uit 2011.

volkswagen-polo-2014-261507-800.jpg dit is waarschijnlijk benzine uitvoering. maar dat maakt toch niks uit..

heeft iemand het al geprobeerd? of wilt het gaan proberen..

Niet egd veel reactie´s snappen jullie wel wat ik bedoel???

ik wil deze voorbumper op een polo 1.2tdi diesel bluemotion monteren is dit mogelijk?

je mistlampen + kappen zal je ook nodig hebben, best eens naar de garage gaan, meestal hebben zij ook in/uitbouw schema's, daar kan je ook de bevestigingspunten zien.

mvg

Volkswagen  polo 6r 
ik dacht persoonlijk dat het ook wel moet lukken..

1 op 1 bumper is altijd de vraag of het past en of er meer onderdelen bijkomen.

zal inderdaad nog te nieuw zijn.. maar wie weet als ooit voorbumpertje ga vervangen..

zal vast wel eens een dag komen dat ik hem beschadig en mij vraag was daarop. stel voor, leg geld bij kan ik dan nieuwe voorbumper erop laten monteren..

2014 model

Volgens mij (en een verkoper @ Pon Amersfoort) is de bumper van de nieuwe Polo dezelfde bumper als die van de 6r GTI (en GT) alleen met een andere grill. Of de mistlampen ook hetzelfde zijn durf ik niet te zeggen..

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!