Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gaat dat makkelijk led koplampen erin zetten? Wil ze ook graag in de mijne
Ziet er netjes uit allemaal! Ik ben je nog niet tegen gekomen in Emmen
Twijfel ook al een hele tijd over de forge dumpvalve.....
Bedankt !! Ik ben jou wel tegen gekomen in Emmen ik rijd de laatste tijd niet veel in de polo naar het werk , alleen in mn golf 2
Hahaha, golf 2?! Ben heel benieuwd hoe die eruit ziet! Mooiste golfjes
Heb je toevallig nog een linkje of de website waar je hem besteld heb?
Ik heb wel eens zitten kijken maar kwam alleen de 6R variant tegen.
Als je het kan en de bcm het aankan, zeker doen! beste upgrade tot nu toe voor mijn.
Thanks man! hoop geld, hopelijk is het het waard geheheh.Dump Valve for the 1.2 and 1.4 TSI Engine
Forge Motorsport kent een rijke geschiedenis binnen de auto-industrie. Dit Britse merk produceerd intercoolers, brandstoftanks, dump valves en inductiekits. Alle Forge-producten worden in hun eigen fabriek geproduceerd.www.biesheuvel.nl
Deze heb ik besteld , goede service bij dit bedrijf.
Thanks man! hoop geld, hopelijk is het het waard geheheh.
Wat een super gave polo! Na het zien van jouw polo ben ik ook opzoek gegaan naar Mirabeau velgen, met succes! Volgende keer als ik weer langs rijd zal ik mijn ogen openhouden voor een golf 2.Hahah , shit busted
Dan heb je inderdaad mijn polo gezien , ik werk daar namelijk.
Haha jaaa , zeer zeker
Ik vind golf 2 echt wat hebben !
Had je een tijd terug een bericht gestuurd op je insta , toen had ik je gespot in Emmen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.