Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De turbo moet altijd weer tot rust komen voordat je hem uitzet
Je hebt helemaal gelijk!Ik zie dat we een beetje afdwalen
Dat is mooi om te horen! Als bovenstaande blijft werken, en de auto nu wel altijd makkelijk aanslaat zou ik zelf niet naar de dealer gaan. Pas als het nu weer een keer moeizaam gaat.De polo start weer als vanouds, hoe is het mogelijk? Geen lange rit gemaakt...
Ik heb alleen jullie tips van harte genomen nl; allereerst het contact aan, even wachten... en dan starten. En jahoor de motor slaat binnen 2 sec aan.
Zal ik toch even naar de dealer gaan?
Ook mijn 3 jaar oude 1.2 TSI geen probleem met starten. Wel het idee dat hij wat sneller afslaat, maar dat kan ook aan mij liggen.
Laatst nog bij de dealer geweest om twee ontstekingskabels te laten vervangen, hij vertelde mij ook dat het verstandig is om na een rit de motor even stationair te laten lopen vanwege de turbo. Wellicht draagt dat ook bij aan het starten van de motor voor de volgende keer.
is het niet de bedoeling dat 'ie helemaal niet afslaat? xD
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.