Dectane Dayline Xenon koplampen voor 6R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iichel, als ik dit nu goed begrijp heb ik bij mijn polo met deze lampen dus bij stand0 dimlicht en led, bij stand1 alleen led, en bij stand2 weer dimlicht en led.
Zit er verder dus geen appart stadslicht in? De leds functioneren dus als stadslicht?
Indien dat zo is ben ik geïnteresseerd en hoor ik graag via pb de prijs zonder xenon, dus alleen halogeen.
De vier extra doppen, wat houden die precies in?

Met alleen halogeen €275

LED is inderdaad je stadslicht, correct.

Voor wat betreft de standen van de lichtschakelaar, alles gaat hetzelfde blijven als je nu hebt.
Het 'probleem' is dat bij jou er weinig te programmeren valt aangezien je geen start/stop hebt en de lichten dus niet via de BCM gaan.

lamp achter de lens = dimlicht (xenon of halogeen)
LED = stadslicht
lamp aan de grill zijde = groot licht
knipperlicht = knipperlicht

dus dat blijft zoals je het nu hebt.

de 4 extra doppen zijn doppen zonder gaten.
als je ooit aanspraak wilt maken op de garantie is het eerst wat ze vragen 'heb je gaten geboord in de deksels?'
als je zegt 'ja' dan gaan ze zeggen 'maar meneer Louie, dan heeft u ermee gerommeld, door uw gaten komt er vocht in en gaan de lampen stuk'.
Volledige onzin want ze adverteren met die dingen gewoon als xenon compatible. en dat houdt in dat er starters en ballasten bij komen kijken.
dus dan moet je wel gaten boren, want die ballasten gaan nooit van je leven in die koplamp passen.

deze info staat ook in je PB

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!