Dectane LED irritatie?

Mikie

Bekend lid
549
380
93
Heeft iemand dit probleem ook met zijn ''angel eye'' lampen? Zodra de lampen stand in de eerste positie gaat (alleen LED's aan) dan vind ik hem nogal gedimd. Nu stond ik van het weekend voor mijn moeders kledingwinkel en zag iets merkwaardigs toen ik in de reflectie van de etalage mijn lampen zag.

Zodra ik mijn stuur draaide werden de LED's ineens een stuk feller en gelijk weer dimmend (soort knipper). Natuurlijk heb ik de verkoper gelijk gemaild (wacht nog op antwoord) en onze vriendelijke iichel gevraagd wat het kon zijn.

Mijn vraag is dus of iemand dit ook al eens heeft meegemaakt en of er niet een makkelijke oplossing voor is? De motor draaide overigens. In fellere positie zag je echt goed mooi de LED's branden. Als ik dus normaal rondrijd vallen die LED's niet zo erg op in daglicht.


Cheers guys!
 
En nu in het Nederlands (of Zwitsers) Stick Out Tongue . Zonder gekheid, ben echt nog een noob op het gebied van electronica en dat eerste zinnetje snap ik dan nog wel Stick Out Tongue.
Heb reactie gehad van de verkoper, die zei/adviseerde de bijgeleverde adapterkabel er tussen te hangen? (zitten ook van die blokjes aan)

Het komt (denk ik) doordat de LEDs teveel stroom vragen. LED + te weinig stroom (amperes of volts) = knipperen.
Je moet een manier vinden om de spanning naar de LEDs te stabiliseren (relais naar de accu, spanning stabilisator etc)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!