deMercer
Voormalig teamlid
Dank je wel! Ik heb ze laten spuiten door een professionele autospuiter.@ deMercer: fraaie spiegelkappen die zwarte! Waar heb je ze vandaan?
Volkswagen
Up!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel! Ik heb ze laten spuiten door een professionele autospuiter.@ deMercer: fraaie spiegelkappen die zwarte! Waar heb je ze vandaan?
Heb eventueel belang bij de dsg paddles
Jammer man! Al enig idee wat er voor terug gaat komen? Een dikke Golf 7 zou niet mis zijn
Ja, we weten al wat ervoor terugkomt. Afgelopen zaterdag het koopcontract getekend. Het gaat geen auto uit de VAG-stal worden, maar een Toyota Auris. En dan de Hybrid in Lease Pro uitvoering. En die is werkelijk waar volledig volgehangen met opties. Omdat m'n vriendin ZZP-er is en de auto dus zelf betaalt, is de combi van aanschafprijs en bijtelling van belang. En daar kan momenteel geen enkel VAG-product tegenop.Je kan het eventueel compenseren door een Golf 7 Bluemotion te halen. Ook gunstiger voor je vriendin. 14% bijtellingen en dan volstouwen met opties.
HJV zei:Maar zoals het spreekwoord "de één zijn dood is de ander zijn brood";
gaan er nog onderdelen los verkocht worden? (bv achterlogo en winterwielen)
Jazeker gaan er onderdelen los worden verkocht. Zo uit mijn hoofd in ieder geval het volgende:Heb eventueel belang bij de dsg paddles
Dank!Geen onverstandige keus zo'n Auris, ook een mooie kleur!
Zie PM.Gisteren had ik even een kort berichtje gestuurd omdat ik aan het rijden was maar ik heb belang bij de schakelflippers en eventueel de voetverlichting + kabelboom als je mij kunt vertellen hoe je dit kan aansluiten.
Wederom dank!Wel jammer dat de GTI weg moet, jij had de mooiste GTI van het forum!
Dank je wel!Heel jammer dat je jou mooie GTI weg doet. Maar ik zie dat er al iets heel moois in de plaats komt. Ik wens je heel veel succes met je nieuwe auto en met de verkoop van je GTI.
Nee, is niet meer nodig: de auto is inmiddels al verkocht / :-(Heb je al een verkooptopic aangemaakt hier op MyPolo?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.