skytunecross
Lid
Mooi man!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Foto's gemaakt bij demontage/montage?? Ben ik erg benieuwd na... om het zelf ook te gaan doen over een tijdje
Nee, geen foto's gemaakt. Eigenlijk spreekt alles voor zich ALS je eenmaal hebt besloten om deze aan te sluiten op de stekker van de verlichtingsunit in de hemel. Tov de aanwezige handleiding heb ik de volgende zaken anders gedaan:
- verlichtingsunit in de hemel gedemonteerd (zit met vier plastic klemmetjes/clipjes vast, twee aan elke zijkant)
- zijklep dashboard links gedemonteerd
- dubbele draad getrokken van de opening in de hemel naar de A-stijl en langs de A-stijl naar de voetenruimte van de bestuurder
- getrokken draad bevestigd aan de stekker van de verlichtingsunit
Ik zal mijn best doen om je van voldoende informatie te voorzien.Ben naar een paar punten nog erg benieuwd.
Heb ik gespoten. Eerst met "Plastic primer", dan heel erg veel lagen "Filler" (voor de bovenste rand om het relief zoveel mogelijk weg te krijgen), en als laatste de nodige lagen lak (hoogglans zwart voor de bovenste rand, aluminium voor de opener).Hoe heb jij het gedaan?
Folie, spuiten, sierstripje?
Dank! Als je eenmaal hebt besloten af te wijken van de officiële weg, is het goed te doen.En wat dat betreft wel een leuke beschrijving van de voetverlichting!
Best nuttig, best verleidelijk om het nou ook te gaan doen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.