Goedemorgen!
Mijn naam is Dennis en ik ben nu 26 jaar.
Mijn functie op werk is isntrumentmaker. Dat wil zeggen: draaien, frezen en onderdelen maken naar wens van de klant .
Toen ik net mijn rijbewijs had, wisselde ik zo'n 2 jaar elk halfjaar van auto.
Het begon in een Peugeot 307. Het was een automaat, niet speciaal maar wel een degelijk karretje.
Na een paar maanden is die ingeruild voor de oude BMW van mijn zus, een zwarte BMW E36 316i. Wederom niet speciaal, maar de chassis was keihard. Een vriend met een 318is kom overal een schroevendraaier doorheen steken. Ik niet
Toevallig liep ik tegen een VW Golf 3 aan in de kleur dragon green LC6P. Dit was mijn derde auto op rij met een hele 1.6 liter onder de kap.
Ik miste toch het bmw gevoel en tijdens de zoektocht naar een E30, ben ik via mijn vader tegen een E46 328ci aangelopen. In de mooie kleur topasblau. 2 weken later lag het interieur uit elkaar, ik had namelijk een M3 interieur gevonden, zwart leder, elec verstelbaar en verwarmd. Deze auto gaat nu na net iets meer dan 6 jaar erin gereden te hebben in de verkoop.
Zo'n 3 jaar geleden heb ik voor de sloop prijs een Suzuki Alto gekocht. Deze had de kleur die ik noem: wasooitrood.
ik dacht hij heeft nog 3 maanden apk, ik rij hem kapot en dan krijg ik mijn investering terug bij de sloop. Maar niets bleek minder waar, voor 70 euro aan onderdelen en een dagje sleutelen kon ie weer een jaar door de APK. Goh wat heb ik gelachen met die auto. Hij was gewoon oerdegelijk. Er zat niks op, geen abs, geen stuurbekrachtiging. Bijna niks wat kapot kon. De Alto is aan een vriend verkocht en hij heeft er ooit een tijdje mee gescheurd. Prachtding was het.
Maar nu, ik heb een vriendin en een huis. De BMW werd door 85km per dag gewoon niet meer rendabel. Via mijn vader ben ik aan een Polo 9N3 gekomen. Een gechipte 1.4 TDI.
Deze auto is 5 jaar van hem geweest en nog 5 jaar van een collega. Wie had ooit gedacht dat ik de proefrit al jaren geleden gemaakt had?
Mijn naam is Dennis en ik ben nu 26 jaar.
Mijn functie op werk is isntrumentmaker. Dat wil zeggen: draaien, frezen en onderdelen maken naar wens van de klant .
Toen ik net mijn rijbewijs had, wisselde ik zo'n 2 jaar elk halfjaar van auto.
Het begon in een Peugeot 307. Het was een automaat, niet speciaal maar wel een degelijk karretje.
Na een paar maanden is die ingeruild voor de oude BMW van mijn zus, een zwarte BMW E36 316i. Wederom niet speciaal, maar de chassis was keihard. Een vriend met een 318is kom overal een schroevendraaier doorheen steken. Ik niet
Toevallig liep ik tegen een VW Golf 3 aan in de kleur dragon green LC6P. Dit was mijn derde auto op rij met een hele 1.6 liter onder de kap.
Ik miste toch het bmw gevoel en tijdens de zoektocht naar een E30, ben ik via mijn vader tegen een E46 328ci aangelopen. In de mooie kleur topasblau. 2 weken later lag het interieur uit elkaar, ik had namelijk een M3 interieur gevonden, zwart leder, elec verstelbaar en verwarmd. Deze auto gaat nu na net iets meer dan 6 jaar erin gereden te hebben in de verkoop.
Zo'n 3 jaar geleden heb ik voor de sloop prijs een Suzuki Alto gekocht. Deze had de kleur die ik noem: wasooitrood.
ik dacht hij heeft nog 3 maanden apk, ik rij hem kapot en dan krijg ik mijn investering terug bij de sloop. Maar niets bleek minder waar, voor 70 euro aan onderdelen en een dagje sleutelen kon ie weer een jaar door de APK. Goh wat heb ik gelachen met die auto. Hij was gewoon oerdegelijk. Er zat niks op, geen abs, geen stuurbekrachtiging. Bijna niks wat kapot kon. De Alto is aan een vriend verkocht en hij heeft er ooit een tijdje mee gescheurd. Prachtding was het.
Maar nu, ik heb een vriendin en een huis. De BMW werd door 85km per dag gewoon niet meer rendabel. Via mijn vader ben ik aan een Polo 9N3 gekomen. Een gechipte 1.4 TDI.
Deze auto is 5 jaar van hem geweest en nog 5 jaar van een collega. Wie had ooit gedacht dat ik de proefrit al jaren geleden gemaakt had?
Laatst bewerkt:
Volkswagen
Polo 9N3
1.4 tdi