deuk in mijn deur

Ai! De eerste beschadiging aan een nieuwe auto doet altijd pijn, maar dit is echt verschrikkelijk!! :(

Succes met de rompslomp en het herstel!

VW  6R 
Beste wat je kan doen is gelijk een brief schrijven naar de waarborgfonds hopelijk krijg je het vergoed. Succes!!

Volkswagen  Polo 6R 
gelukkig geen kras er bij...
en vrachtwagen deur zit hoger. Dus die zwaaien er overheen.
waarschijnlijk bij action / boni (supermarkt) misschien hebben hun camera's en mischien beelden. Morgen maar even kijken.

Beste wat je kan doen is gelijk een brief schrijven naar de waarborgfonds hopelijk krijg je het vergoed. Succes!!

Dan moet het wel aantoonbaar zijn dat het door een andere auto is gekomen heb ik begrepen. (correct me if I'm wrong)

Het plaatstaal is dun en deze deuk kan je er met bij wijze van een "knietje" in krijgen.

Vieze ratten zijn het. Geen eens een briefje achterlaten..

Ik zou wel vragen of je de beelden mag zien. Waar zijn die camera's anders voor?

dit moet gewoon opzet zijn.
Als er tegen aan gereden was zou je ook krassen en zo zien. En volgens mij is het alleen een deuk.

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    812.1 KB · Weergaven: 68
lijkt er op dat waarborgfonds ze eigen ook al goed indekt vandaag de dag...

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    79.4 KB · Weergaven: 71
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!