Durban
Bekend lid
ga zo even weer proberen, dit is wat ik zag ..je moet niet naar adaptation, maar naar coding - long coding

even de laptop opladen

Bijlagen
Polo
R-line
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ga zo even weer proberen, dit is wat ik zag ..je moet niet naar adaptation, maar naar coding - long coding
Van toen de wagen bij vw is geweest voor een nazicht op MF stuur werkt dit niet meer.
iedem mijn 3de stoplicht werkte toen niet meer dat heb ik toen zelf terug kunnen activeren maar het ander vond ik niet terug.
En dan als je uitstapt en je legt de sleutel op de stoel kom je je auto niet meer in? Deze optie die jij beschrijft is echt alleen voor keyless entry.voor mis verstanden te bekomen,
- ik rij met de wagen of doe hem open de wagen, ik doe de deur toe maar sluit hem niet af met de hand of met de afstandsbediening.
- Als ik dit niet deed, dan sloot de wagen daadwerkelijk automatisch zich zelf na 15-30sec want de pinkers gingen dan ook aan zoals men hem afsluit.
Van toen de wagen bij vw is geweest voor een nazicht op MF stuur werkt dit niet meer.
iedem mijn 3de stoplicht werkte toen niet meer dat heb ik toen zelf terug kunnen activeren maar het ander vond ik niet terug.
bij mij zal zo iets niet snel gebeuren dat de sleutel op de stoel gaat liggen of wel op het contact zal die steken maar dan sluit hij niet af, of wel heb ik hem rond me hangen aan een keyhangerEn dan als je uitstapt en je legt de sleutel op de stoel kom je je auto niet meer in? Deze optie die jij beschrijft is echt alleen voor keyless entry.
Ondertussen al weer opgelost?bij mij zal zo iets niet snel gebeuren dat de sleutel op de stoel gaat liggen of wel op het contact zal die steken maar dan sluit hij niet af, of wel heb ik hem rond me hangen aan een keyhanger
. Als ik de auto ontgrendel en enige tijd niks doe( 30 sec i guess) dan gaat hij weer op slot.. En ik zag deze optie in VCDS..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.