Showroom Diefstal preventi GTI

Hallo mensen,

Sinds twee weken in het bezit van een Polo GTI DSG AW 2.0TFSI van 2018 (keyless)

Gister de auto voor een beurt gebracht, en kreeg de mededeling dat deze auto’s zeer vaak gestolen worden. De dealer leek mij verbaasd dat ik geen anti diefstal maatregelen had genomen. En ik wel eens door de verzekering hierover gebeld zou kunnen worden.

De auto is bij allianzdirect WA+ verzekerd en ben verder op niks geattendeerd. Klopt het dat deze auto’s vaak gestolen worden en de verzekering mij kan weigeren/maatregelen kan laten opleggen?

Wat hebben jullie verder gedaan om jullie polo GTI onder een goede dekking te laten vallen en diefstal te voorkomen?

Alvast bedankt.

Volkswagen  Polo GTI AW - Polo 6R 
Ik heb geen polo gti sorry
Oke ;p

Wel in het bezit van een polo met een virtual cockpit? Ik krijg namelijk de melding B20049 bij het uitlezen. Op het internet zie ik dat de virtual cockpit kapot zou kunnen zijn? Enig idee waarmee ik hier terecht zou kunnen?

Volkswagen  Polo GTI AW - Polo 6R 
Hoi, ik heb mijn polo ook all risk verzekerd maar betaal voor mijn 2018 polo GTI net zoveel als de veel duurdere audi A3 S-Line 35 uit 2024. Heeft volgens mij idd met de diefstalgevoeligheid te maken. We hebben beide de maximale bonus malus opgebouwd.

Volkswagen  Polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!