Diefstalpreventie Polo 6R?

Niet alleen de snelheidsduivels hoor. Bijna alle VAG producten zijn erg gewild en zijn op bestelling te stelen. Ze raken ze toch wel kwijt en het stelen ervan is appeltje eitje voor de prof dief.

Bij mijn vorige buurman is zijn A4 en recent zijn Golf 5 s'nachts van de oprit afgehaald. Het is voor die gasten zo verschrikkelijk makkelijk.

Ik heb liever dat als ze hem echt willen, ze de auto zo kunnen mee nemen i.p.v. er allemaal toeters en bellen aan op te hangen en ze de sleutel binnen komen halen s'nachts, want dat gebeurd ook nog te vaak.

Dan heb ik maar even wat werk met de verzekering, maar de nieuwwaarde krijg ik gewoon terug. Rij je meteen weer een gloednieuwe auto. :grin:
 
Gelukkig staat mijn auto bij thuiskomst achter slot en grendel. Wel zo prettig ook voor het vandalentuig wat ook actief is. In mijn 1e auto zat een gastank. Deze verwijderd, maar nog wel de schakelaar van gas naar benzine en v.v. laten zetten. De monteur adviseerde mij om deze te laten zitten. Niemand die hier aan denkt als je deze op gas zet. Hij gaf als tip om ook in mijn nwe auto ergens zo´n schakelaar te maken. Werkt perfect..
 
ja dat is waar Vissa
als je een nieuwwaarde regeling hebt dan krijg je gewoon de nieuwwaarde terug ...dan weet ik niet of ik dan zo snel weer een Polo zou nemen aangezien ze hem al een keer gestolen hebben...maar zoals je zelf zegt elke auto is mee te nemen (de dievengilde hebben altijd 1000x andere manieren om je auto in te komen helaas :( )
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!