Dion6R's Even voorstellen

Hey allemaal,

Ik ben nieuw hier en wil me dus even voorstellen.

Over mezelf:
Ik ben Dion, 21 jaar, afgestudeerd kapitein binnenvaart en ben recentelijk van een Golf 6 1.2 BlueMotion met 105pk overgestapt naar een 3-deurs Polo 6R 1.4 GTi Candy White met de standaard 180pk.

Over de auto:
Eén van de eerste origineel Nederlandse gti’s NA de productiestop door “probleemblokken”. 75xxx op de teller, gekocht van 1e eigenaar.
Heb de Polo laten nakijken door een ANWB Keurmeester voor aankoop, en na aankoop blok laten nakijken bij een garage die recentelijk een twincharged 1.4 heeft omgebouwd.
Auto was origineel toen ik hem kocht, nu het volgende gedaan:

Gedaan:
-Logo’s hoogglans zwart
-Alutec Monstr Black velgen 17”
-Rondom ContiPremium Contact 2 banden
-Verlaagd op H&R veren (ca. 35mm)
-Groot onderhoud en remvloeistofservice
-Armsteunklep vervangen voor leer
-LED kentekenverlichting
-Nieuw kentekenframe (zonder garagenaam)
-Zijscherm gti logo’s

Verlanglijstje/To Do:
Performance:

-VAGTechniek DSG tuning stage 2
-VAGTechniek stage 1+ (215pk/315nm)
-VWR Cold Air intake
-Forge dumpvalve
-Middendemper eruit
Styling/comfort:
-Alle interieurlichten LED
-Achterlichten van 6C & smoked (30%)
-3e remlicht LED & smoked (30%)
-Ramen achter blinderen en voor tintje donkerder
-Schaalstoelen
-Kunststof delen (exterieur) zwart spuiten
-H&R Veren vervangen voor schroefset
-Alutec velgen vervangen voor OZ velgen
-Enkele VCDS/Vagcom aanpassingen

Deze aanpassingen hoop ik binnen nu en 8-10 maanden allemaal gedaan te hebben, zal ze allemaal met jullie (proberen te) delen!
Verdere vragen/opmerkingen zijn altijd welkom!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R GTi  1.4 TSI - 220pk / 320nm @ JD 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Welkom, mooie 3 deurs, zo worden ze niet meer gemaakt, weet niet of dat ook voor de sportieve uitvoeringen geldt. Wat is het verschil tussen achterlichten van een 6R en 6C. En voor led interieurverlichting, kun je eens kijken op de site: www.hypercolor.de.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Welkom, mooie 3 deurs, zo worden ze niet meer gemaakt, weet niet of dat ook voor de sportieve uitvoeringen geldt. Wat is het verschil tussen achterlichten van een 6R en 6C. En voor led interieurverlichting, kun je eens kijken op de site: www.hypercolor.de.


Bedankt, ga ik zeker eens een kijkje nemen.
6C achterlichten zien er naar mijn idee wat strakker uit, vooral minder goedkoop. Moet sowieso nieuwe achterlichten, linksachter heeft kleine krassen en aangezien ik ze wil (laten) smoken denk ik dat het er netter uitziet als ik nieuwe haal.

75CD9532-C15D-454D-8305-A5E10B137A2A.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R GTi  1.4 TSI - 220pk / 320nm @ JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!