Dirk-Jan, Candywhite Polo 6r BM

Bedankt voor de complimenten!
Ben er zelf ook erg blij mee!
Hiervoor vijf jaar rondegereden met een Seat Toledo TDI 110pk Sport van 2001...

Wilde eigenlijk de velgen van de Polo 444 (Mak Iguan), maar die waren alleen in het zilvergrijs als directset te leveren en los werden ze wel erg duur. Deze zie je inderdaad niet dagelijks. Samen met de Highline ondergrille vind ik m voorlopig helemaal af.
 
@MBluemotion;

Ik heb ze als directset gelijk bijbesteld.
Zitten Continental Premium Contact 2 banden onder in de maat 215/40 17.
Ze bevallen tot nu toe prima, maar na 1100 km kan je ook niet echt veel zeggen.
Onder mn vorige auto zaten ook Conti's Premium Contact, maar die heb ik later vervangen voor Sport Contact en die bevielen beter qua wegligging, dus wie weet, met de eerste bandenwissel (duurt hopelijk nog ff..) weer Sport Contact eronder...
 
@ Dirk-jan,

Lijkt me een prima band! Ik heb zelf de Sport Contact 3 er omheen in 215/40 17. Ben benieuwd hoeveel comfort/brandstofverbruik ik straks ga inleveren ten opzichte van de 15-inch standaard velgen met winterbandjes waar ik nu op rij.
 
Wat die monteur waarschijnlijk heeft gedaan met die laptop is de firmware van de RNS 310 geupdate waardoor je met de pairingadapter via de RNS 310 de telefoon kan bedienen.

Pairen met de pairing adapter kan door de twee knopjes in te drukken tot je een piep hoort of door 2x op het telefoontje te drukken van je multifunctionele stuur als je dat hebt.

Overigens bedien ik de telefoon het liefst rechtstreeks vanf mijn Iphone. Vandaar dat ik de telefoonhouder van het dashboard heb gehaald en daar een Iphone houder voor in de plaats heb gezet die via de multimediabox met de RNS 310 communiceert. Er gaat tenslotte niets boven de gebruikersinterface van Apple. Bediening van de Iphone Muziek gaat (helaas) wel via de RNS 310.

groet

Midas
 
@Midas;

Ik heb geen flauw idee wat de monteur allemaal uitgehaald heeft op z'n computer. Ik weet alleen dat ik geen pairing adapter heb en dus ook geen twee knopjes in heb hoeven drukken... Zowel de verkoper als de monteur zeiden dat sinds kort alle nieuwe 310's gewoon werken zonder adapter. En bij mij werkt het al twee weken goed.
Heb tot nu toe twee keer gehad dat de verbinding ineens weg was tijdens het bellen, maar dat kan ook aan mn tel of netwerk hebben gelegen. Alles werkt zonder problemen!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!