Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En die update kan jij ook hebben dan moet je hem downloaden op de site van VW. of denk je dat VW voor de 2020 polo en hetzelfde navi systeem de kaart update achterhoud voor jou... ? is er al gewoon geprobeerd de 2020 update van 2020 model te downloaden en er op te zetten?Nou ja de Polo 2020 heeft wel de laatste kaart update
Dat was hier al gepost, het is een ander systeem MIB3 (2020) en niet de MIB2. Rainesh heeft dit al eerder benoemd dat dit hele andere files zijn ivm ander software en hardware systeem.En die update kan jij ook hebben dan moet je hem downloaden op de site van VW. of denk je dat VW voor de 2020 polo en hetzelfde navi systeem de kaart update achterhoud voor jou... ? is er al gewoon geprobeerd de 2020 update van 2020 model te downloaden en er op te zetten?
Mmm misschien heb je daar wel een punt wat betreft real time verkeersinformatie dat dit niet via Google gaat maar wel via een internetdienst als je via Hotspot verbinding maakt met je navigatiesysteem. Dit werkt erg goed ook tijdens niet navigeren krijg ik een realtime melding dat er oponthoud is op de weg waar ik op rijd. Ook werkt dit in het buitenland tijdens het navigeren via Android auto kreeg ik melding van Google maar paar seconden later via het VW navigatiesysteem terwijl deze uitstond, dezelfde melding.
Wat betreft navigatie, adressen opzoeken gaat wel via Google maar vraag ik mij wel af hoe je genavigeerd wordt als de offline kaart op de sd-kaart niet up to date is.
De snelwegen kleuren groen bij geen files net zoals bij Google.
Je moet de originele SD-kaart van VW gebruiken. Kaarten geinstalleed op ieder andere SD-kaart zullen niet werken!ik heb een kaart update willen doen maar nu werkt deze niet geeft aa dat r niet gevonden is op de kaart.
moet dit echt de kaart van VW zijn want de nieuwere kaart is juist te groot voor deze kaart.
ik heb de nieuwere kaart op een geformatteerde SDHC kaart gezet. lig daar het probleem mss dat het een gewone SD kaart moet zijn of zie ik iets over het hoofd?
Heb je het lockje van je sd kaart omlaag gedaan?
Mooi! Wel vreemd wanneer ik zelf op de site zoek dat ik nog steeds bij deze kaart vermeld heb staan: Update: Datum : 7-11-19 ...Dit is de kleine 6gb versie. Ik verwacht de volledige update heel gauw
Discovercare is toch een tool van VW? Waarom zou je dat gebruiken? Gewoon je huidige SD-kaart voor de zekerheid back-uppen, vervolgens leeg maken en daarna de .zip met je nieuwe kaart uitpakken naar de SD-kaart.Nu nog die van DiscoverCare. Gaat dat net zo makkelijk?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.