Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ok top. Ik ga dit zo snel mogelijk nakijken ! Wat zou het ongeveer kosten als hij vervangen moet worden?Bij 90.000 hoort hij gecontroleerd te worden. Daarna elke 30.000km een visuele controle. Maar, over het algemeen is die dan al wel aan vervanging toe. Ik hoop wel dat die, gezien de leeftijd, wel een keer gedaan is. En anders is het de investering meer dan waard.
Ok top. Ik ga dit zo snel mogelijk nakijken ! Wat zou het ongeveer kosten als hij vervangen moet worden?
Fantastisch!Dat is per servicepunt verschillend.
Op www.mijngarage.nl kan je een indicatie krijgen van werkzaamheden bij garagebedrijven bij jou in de omgeving.
Voor zover ik weet na 10 jaar òf 180 dkm maar vaak eerder dan deze indicatie..Ik heb edn VW polo 9n uit 2008. Er staan +- 158000 km op en nu is mijn vraag wanneer ik mijn distributie riem moet laten vervangen. Of moest dit al gebeurd zijn geweest?
Alvast bedankt![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.