Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgende week naar Italie. De auto heeft in april een grote beurt gehad en nieuwe bandjes, dat lijkt me wel weer genoeg.![]()
Ik ben vandaag aangekomen, en wat een heerlijk weer is het (Gardameer).Wij gaan ook lekker naar Italië [emoji4]
Het weer klinkt heel aardig zoIk ben vandaag aangekomen, en wat een heerlijk weer is het (Gardameer).
Het is 33 graden, en dat schijnt al 6-7 weken zo te zijn.
De Touran heb ik één dag voor de vakantie naar de garage gebracht, voor een vakantie en een kleine beurt.
Toen ik er heen reed hoor ik een lichte brom in de uitlaat; moest nog snel even een nieuwe katalysator onder... Hulde aan de garage voor het snelle leveren en het vrijmaken van personeel om hem er nog onder te krijgen.
De reis is daarna perfect verlopen. Heerlijk die ruimte en DSG van een Touran... (sorry Polo..)
Met de auto naar Mallorca?Vanaf woensdag een weekje naar Mallorca, dan begin juli de carbagerun (meer carbagerunners hier toevallig?) en dan in september nog 2 weekjes Kroatië als 't een beetje mee zit![]()
Nee, 't is geen waterpoloMet de auto naar Mallorca?
Hoever ga je met je Polo Azie in?6 weken met de auto, rondreis door Europa & Azie
Bijna tot aan de Syrische grens.Hoever ga je met je Polo Azie in?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.