Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dan zeker even wachten als je het anders zou missen, ik mis hem niet op de polo moet ik zeggen. volgens mij is de productie daar inmiddels wel opgestart.Punt is dat er vanuit Volkswagen Nederland wordt gecommuniceerd dat de assemblagelijn in ZA er nog niet klaar voor zou zijn. Op basis van wat er in andere landen besteld kan worden, blijkt dat dit deels waar is, maar ook weer deels verouderde info. Daarnaast is het niet logisch dat dodehoeksensor een landafhankelijk optie zou zijn, we hebben het hier over een veiligheidsoptie, niet over een of andere motor die hier toch niet verkoopt. Voor mij in elk geval een reden om de bestelling nog een tijdje uit te stellen.
Je zou verwachten dat de communicatie hierover wel wat duidelijker zou zijn zeker naar de nederlandse dealers. Toen ik mijn dealer ongeveer 3 weken geleden sprak gaf hij aan dat er ipv van de dode hoek sensor lane assist op zou komen. Enkel was er nog niets bekend over de levertijd dit zou on hold staan (er was ook nog geen productie week toegekend). Hij zou me op de hoogte houden zodra er meer bekend zou zijn maar heb nog niets gehoord dus ga er eigenlijk vanuit dat er nog vrij weinig te melden valt. Voor de zekerheid heb ik de lijst met opties welke ik gekozen heb als bijlage toegevoegd. Dat maakt het vergelijken wat makkelijker.Wellicht dat ik hier wat licht op kan schijnen, had mijn dealer gesproken en die heeft mij verteld dat de dodehoeksensor vervangen wordt door een nieuw pakket. Een nieuwe spiegelpakket met daarin de elektrische spiegels, dode hoeksensor en lane assist. 980 euro kan ik me herinneren. Deze zal in december dit jaar beschikbaar worden.
Ook deze week mijn polo highline business r geleverd gekregen, ook zonder dodehoek sensoren en spiegelpakket, er is mij ook verteld dat dodehoek sensoren niet meer leverbaar zijn, spiegelpakket wordt alsnsog ingebouwd. Helaas kan ik de dodehoek sensoren vergeten, ik vind dit echt belachelijk, in april besteld, verder nooit iets gehoord van de dealer dat er een optie niet geleverd kan worden.
Maar waarom wordt er een veiligheids optie uit het lever programma gehaald? Ik begrijp hier echt niets van.
Misschien om de verkoop van de Golf 8te bevorderen?
De laatste info die ik kreeg vanuit productie/engineering VW had het te maken met de sensoren uiterst links en rechts (zijkant van de bumper achter). Op het moment dat je een aanhanger/caravan zou trekken zijn er Polo's geweest waar die sensor storing gaf en continue het rode "dode hoek" signaal in de spiegels liet oplichten en dit was niet uit te schakelen via de setup software!? Zoiets dus. Alleen nog steeds geen excuus om NIET te communiceren natuurlijk.Maar waarom wordt er een veiligheids optie uit het lever programma gehaald?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.