Voorstellen Dolo-Gti - VW Polo GTI 2020

Hallo! Ik ben Dennis, werd tijd om me even voor te stellen. Aangenaam allemaal.

Vorige week een leuke (duitse import) Polo AW GTI gekocht. Echt enorm blij mee, wat rijden deze auto’s lekker zeg.

Ik kom zelf uit de omgeving van Rotterdam.

Begin april staat er al een Stage 2 chip & Stage 2 DSG bij Vagtechniek op de planning incl. andere downpipe, OPF delete en betere intake.

Daarna hem eens even lekker netjes maken, laten detailen en polijsten zodat hij weer lekker strak erbij staat.

Kan niet wachten op de zomer, dakje open en lekker genieten van deze mooie auto!

Kan zijn dat ik aardig wat topics ga bestrooien met vragen want ik ben zelf totaal niet technisch onderlegd maar heb zat wensen en de motivatie om hem grondig aan te pakken dus iedereen hier alvast bedankt voor alle hulp die jullie bieden.

Groetjes
 

Bijlagen

  • IMG_7554.jpeg
    IMG_7554.jpeg
    597.5 KB · Weergaven: 42
  • IMG_7551.jpeg
    IMG_7551.jpeg
    570.4 KB · Weergaven: 34
  • IMG_7550.jpeg
    IMG_7550.jpeg
    553.5 KB · Weergaven: 35
  • IMG_7552.jpeg
    IMG_7552.jpeg
    740.2 KB · Weergaven: 38
  • IMG_7553.jpeg
    IMG_7553.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 40
Volkswagen  Polo AW  2.0 TSI GTI - 200pk 
  • Leuk
Waarderingen: Frans_WL
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!