Doorgang dikke plus kabel van accu naar kofferbak

He Peepz,

Ben nieuw hier en ik zit met een probleem.
Ik wil namelijk een dikke plus kabel vanaf mijn accu doortrekken naar binnen.

Ik beschik zelf over een Vw Polo 1.4 Highline BJ 2002.
Na veel gekeken te hebben is het mij niet gelukt een doorgang te vinden.

Hiervoor beschikte ik namelijk ook over een zelfde Polo. Destijds is toen een gat geboord en afgetaped bij een audio inbouwstation.

Kan iemand mij vertellen waar ik eventueel een doorgang kan vinden zonder moeite? Of moet er idd wat los gemonteerd worden?

Mvg,

MessLess
 
He Johan,

Ik zou hem graag aan de rechterkant willen doorvoeren. Dit omdat ik het vermoeden heb dat de kabel te kort kan uitvallen als ik eenmaal in de kofferbak ben uitgekomen.

Ik begrijp ook niet dat het zo moeilijk is voor een doorgang. Bij oudere auto's is dit geen probleem.
 
Klopt, echter is bij de (nieuwere) Polo gewoon alles netjes afgewerkt vanuit de fabriek!

Als je hem echt door die kant wilt hebben moet je proberen hem naast je motorkap kabel te leggen, anders heb je nog een optie om hem door je wielkast te voeren en dan naar binnen te leggen via de onderkant van je a-stijl (achter je doorvoerrubber die de deur ingaat zit nog een plastic dop waar je hem doorheen kunt voeren)..
 
Ik heb vandaag hele dag lopen klooien, maar ik heb nog steeds niks gevonden.

Heb de motorkabel gevolgd vanuit binnen, rubbertje eruit getrokken. Verder dan dat kom ik niet..

Iemand nog tips? Ijzeren draad, ijzeren hanger?
 
Vanaf je accu, door het binnenscherm (bestuurderskant) heen, dan door het rubber (wel ff met een priem een gaatje prikken) onderaan je A-stijl en je kunt de boel zo doortrekken onder je deurdorpel naar achteren. Zo hebben we het ook gedaan bij mijn 9N3, dus een 9N zal niet zo heel veel verschillen.
 
He,

Het is me gelukt....!!!! Jezus... Had de rubbertje van de motorkapkabel eruit getrokken... Het gat dus een beetje groter gemaakt. Duwde hem er makkelijk in richting de motor ruimte en ik zag me rode kabel..!!!

Gelijk natuurlijk alles aangesloten en het geluid is geweldig!

Thanks Guys!
 
MessLess zei:
He,

Het is me gelukt....!!!! Jezus... Had de rubbertje van de motorkapkabel eruit getrokken... Het gat dus een beetje groter gemaakt. Duwde hem er makkelijk in richting de motor ruimte en ik zag me rode kabel..!!!

Gelijk natuurlijk alles aangesloten en het geluid is geweldig!

Thanks Guys!

Dus niet door je binnenscherm getrokken?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!