Drl polo 6R 2015 doet het soms wel soms niet

Goedemorgen,
Mijn dagrijverlichting doet het altijd als ik de auto start, na enkele minuten gaat het dashbord lampje branden en doet DRL het daadwerkelijk niet meer. Bij volgende rit doet deze het weer en worst eea weer herhaalt.
Dit lampje is 2 weken oud. Defect lampje?zekering? Geen andere problemen (met verlichting)
Groet, Nelly
 
volkwagen  polo  1.0 
-Welke foutmelding geeft de BCM?
-Is de verlichting fabrieks af en origineel of achteraf ingebouwd en toegevoegd? Andere wijzigingen?
-Hoe lang heb je de melding?
Net zo lang als het lampje dan zou ik een ander lampje gaan proberen. Als kruisproefje.

Wellicht dat er nog een foutmelding in de BCM staat die weggepoetst mag worden. Omdat er een lampje is stuk is geweest?
Geen idee hoe die info en deze probleempjes verwerkt worden. Ik zou verwachten na vervanging dat de melding weg gaat.

Heel soms kan een lampje een zekering laten smelten als ze stuk gaan maar dat is zeer uitzonderlijk.
Daarnaast met het probleem wat jij beschrijft verwacht ik niet dat dat het geval is.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V CNG/Benzine 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!