DRL van JMF gadget (ervaring gezocht)

hmm als ik het zo lees heeft nog niemand echt ervaring met dit setje. :)
Dan maar afwachten, ik wil niet haantje de voorste zijn.

De prijs verbaast mij echter, of de lampen zijn overpriced, of het is "echte" goede kwaliteit.

Zo te zien is het alleen DRL. en vervalt de gehele mistlampfunctie (wat tevens mijn bochtenverlichting is)
 
het staat er een beetje raar, want er staat inderdaad drl of mislamp dus wat is het nou?Stick Out Tongue
ik vroeg het me ook al af...
maar het ziet er wel echt heel gaaf uit

hmm als ik het zo lees heeft nog niemand echt ervaring met dit setje. :)
Dan maar afwachten, ik wil niet haantje de voorste zijn.

De prijs verbaast mij echter, of de lampen zijn overpriced, of het is "echte" goede kwaliteit.

Zo te zien is het alleen DRL. en vervalt de gehele mistlampfunctie (wat tevens mijn bochtenverlichting is)
 
Ik heb er laatst eentje zien rijden.
Het zag er echt mooi uit.
Maar als mijn mistlampen/bochtverlichting erdoor komt te vervallen dan hoef ik het niet.
Ik heb mijn DRL nu gewoon helemaal uitstaan en in mijn mistlampen heb ik felle LEDs. Dat vind ik er nog het mooist uit zien.

FotoAXZQJWIR-1.jpg
 
Ik heb er laatst eentje zien rijden.
Het zag er echt mooi uit.
Maar als mijn mistlampen/bochtverlichting erdoor komt te vervallen dan hoef ik het niet.
Ik heb mijn DRL nu gewoon helemaal uitstaan en in mijn mistlampen heb ik felle LEDs. Dat vind ik er nog het mooist uit zien.

FotoAXZQJWIR-1.jpg

Wat voor leds heb jij erin zitten?

En zijn je koplampen voorzien van Xenon?(welke kleur?)

Ziet er super strak uit!
 
Beste forummers,

Ik vroeg mij af of iemand al ervaring heeft met het aansluiten/kwaliteit van het volgende setje;

VW Polo 6R oem bumper LED Mistlampen of Dagrijverlichtingen DRL Unit *-*jmf-gadget

Het ziet er mooi uit, het eerste wat ik tegenkom dat voor de polo 6r gemaakt is.


Hoi,

Beetje laat op gevallen je bericht. Ook ik zocht iets met LED dagrijverlichting en kwam bij JMF-Gadget uit. (makkelijk ook nog, ik woon 5 minuten rijden ervan af).

Aardige gozer van JMF-Gadget, had het er binnen halfuurtje in. De complete mistlampunit gaat eruit en daarvoor in de plaats komt de nieuwe unit.
Het heeft het bij mij aangesloten op de stekkers van de mistlampen en zo bedien ik het ook.
Kwaliteit van het setje vond ik er goed uitzien voor iets wat uit China komt.

Ik hoop dat je wat aan de info hebt, hen nog paar foto's erbij gezet
 

Bijlagen

  • IMAG0175.jpg
    IMAG0175.jpg
    42.6 KB · Weergaven: 90
  • IMAG0176.jpg
    IMAG0176.jpg
    42.8 KB · Weergaven: 83
  • IMAG0177.jpg
    IMAG0177.jpg
    41.7 KB · Weergaven: 83
Als ik het goed begrijp, schakelt deze verlichting bij hem in als hij zijn mistlampen voor aan doet. Als je goed kijkt, zie je de stadslichtjes ook branden op de eerste foto's. Ik gok dat deze dan ook (kunnen) branden als bochtenverlichting.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Als ik kef goed begrijp, schakelt deze verlichting bij hem in als hij zijn mistlampen voor aan doet. Als je goed kijkt, zie je de stadslichtjes ook branden op de eerste foto's. Ik gok dat deze dan ook (kunnen) branden als bochtenverlichting.

Dat kan idd vast wel, maar om weer even te benadrukken, led moet gedimt worden via een pwm module, al het andere (bcm in dit geval) gaat op den duur stuk, dus het is niet aan te raden deze (of überhaupt leds) te gebruiken voor bochtenverlichting;)
Het kan, maar ik zou het niet aanraden;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Als ik het goed begrijp, schakelt deze verlichting bij hem in als hij zijn mistlampen voor aan doet. Als je goed kijkt, zie je de stadslichtjes ook branden op de eerste foto's. Ik gok dat deze dan ook (kunnen) branden als bochtenverlichting.


Klopt, bij mij brandt deze LED dagrijverlichting alleen als ik de 'mistlampen' aanzet. Bij mij zit er dagrijverlichting in mijn gewone verlichting, bochtverlichting heb ik nooit gehad.
De voorgaande unit had alleen mistlampen erin zitten en niet ook nog eens een lamp als dagrijverlichting (had ik toen ook dagrijverlichting erin had gehad, had ik dat veranderd in LED).

Als bochtverlichting brandt deze LED dagrijverlichting bij mij niet maar dat zegt niet dat dat bij iedereen zo zal zijn. (heb inmiddels wel gemerkt dat er nogal wat verschillen kunnen zitten tussen modellen, bouwjaren en/of uitvoeringen van de polo).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!