DRL van JMF gadget (ervaring gezocht)

led moet gedimt worden via een pwm module, al het andere (bcm in dit geval) gaat op den duur stuk, dus het is niet aan te raden deze (of überhaupt leds) te gebruiken voor bochtenverlichting;)

Dus de bochtenverlichting gaat niet simpelweg uit, maar dat gaat via een dimmer? Dat wist ik niet. Weer wat geleerd ;)
En het vervangen van de interieurverlichting etc. door LED's, geeft dat geen problemen met het dimmen? Is alles bij elkaar toch ook nog het nodige vermogen: 3 hemelunit voor, 2 hemelunit achter, 2 voet verlichting. Is al 7*5=35 watt. Heb je voet verlichting achter en doe je de achterklep open, dan is het zelfs 50 watt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Dus de bochtenverlichting gaat niet simpelweg uit, maar dat gaat via een dimmer? Dat is ik niet. Weer wat geleerd ;)
En het vervangen van de interieurverlichting etc. door LED's, geeft dat geen problemen met het dimmen? Is alles bij elkaar toch ook nog het nodige vermogen: 3 hemelunit voor, 2 hemelunit achter, 2 voet verlichting. Is al 7*5=35 watt. Heb je voet verlichting achter en doe je de achterklep open, dan is het zelfs 50 watt.

Het zal ongetwijfeld zeker wat doen, maar je leest ook veel verhalen dat het gewoon goed gaat, dus of en hoe je het doet is je eigen keuze :mrgreen:
Ik persoonlijk zie er vanaf vanwege mijn niet al te grote budget :lol:
Plus ik vind dat gelige licht binnenin de auto wel een leuk sfeertje geven :)
 
VW  6R  1.2TDI 
Oke dat is raar.
Mijn auto staat nu bij de dealer. Als ik m terug heb zal ik even kijken of ik de bon nog heb van de Leds.
Heb de auto sinds maart 2011 en gelijk de Leds erin gezet. Tot nu toe geen problemen met bochtenverlichting.
 
Ik heb led's in mijn DRL, interieurverlichting en mistlampen / bochtenverlichting. Als behalve de bochtenverlichting werkt en mijn auto is van 7 / 2012. Dus het zal misschien ook liggen aan de verschillende BCM wat ik af en toe lees.
 
@Kef

Bedankt! Ik heb een paar drukke dagen achter de rug :) (wij allemaal, denk ik)
Als ik het zie en zo de reacties lees, zie ik inderdaad dat de mistlampfunctie met bochtenverlichting komt te vervallen. dit is toch wel een gemis voor mij persoonlijk.

Het zit er wel gelikt uit hoor! :grin:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!