Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
je moet de 09 module (BCM)
dan security access invoeren 31347
dan naar adaptatie kanalen
en dan de goede set kanalen zoeken (b34 voor links en b6 voor rechts)
dan moet je even kijken naar de functiegroep waar daytime running lights onder vallen (AB CD EF of GH)
als die vallen onder A dan moet je de dimming curve van AB zetten op x procent waarbij 100% overeenkomt met een dimming van 127.
De uitleg van Joost geldt voor een Polo 6C.De code 31347 werkte niet. Met de code 30724 krijg ik wel de melding code accepted. Maar nu vraag ik mij af waar ik dan de aanpassing moet maken.
Dit hebben die Volvo's toch ook? Stadslicht onderin de bumper en bij de koplampen?Inderdaad alleen 6C en AW. Daarnaast mag je wel via stadslichten hebben maar niet in de bumper en in de koplampen. Die afstand is officieel te groot. Meneer agent kan je er voor bekeuren als ze de regels goed kennen
Dit hebben die Volvo's toch ook? Stadslicht onderin de bumper en bij de koplampen?
Ah oké, daar had ik nog niet aan gedacht.Als dat zo is heeft deze een type goed keuring. De Polo heeft dit niet daarvoor. Dus naderhand zo aansluiten is niet toegestaan.
PS je mag me de volvo laten zien die het op beide plaatsen heeft. Ik ben geen Volvo kenner
De v40 met xenon heeft onderin de bumper DRL, en in de koplampen branden dan stadslicht en oranje markerings lampjes.Als dat zo is heeft deze een type goed keuring. De Polo heeft dit niet daarvoor. Dus naderhand zo aansluiten is niet toegestaan.
PS je mag me de volvo laten zien die het op beide plaatsen heeft. Ik ben geen Volvo kenner
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.