Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ze willen het ook wel voor me regelen alleen dat willen ze meteen offerte maken waar enkel nog een handtekening onder moet
Ze schijnen te moeten betalen voor het lenen van de auto bij PON dus willen wel al wat zekerheid hebben.
Helaas ben ik nog niet zover omdat het pas begin volgend jaar moet plaatsvinden.
Die conclusie kan je trekken . Zelf heb ik een blue GT met handbak. Ieder zijn voorkeur, beste is proberen en dan op basis van eigen ervaring, kiezen.Dus met andere woorden elk lid hier met GT of GTI heeft DSG?
Dus met andere woorden elk lid hier met GT of GTI heeft DSG?
Ik heb ook heel bewust de HANDBAK gekozen. Gewoon omdat ik weer wil schakelen in een wat sportievere auto. Lekker tussengas geven bijvoorbeeld. Ik heb jaren een DSG gehad in een Passat en Golf, en heb nu nog een busje met DSG staan. Prima, maar minder leuk.
En in ben vrij veel in de sneeuw onderweg, dan is een DSG met veel vermogen wat minder fijn omdat je wielspin hebt en dus vaststaat. Met een koppeling kan je toch beter doseren.
DSG in M zetten, dan 2de versnelling en geen gas geven, als het goed is "kruipt" de auto nu vooruit en kom je los. Eventueel naar de 2 opschakelen helpt (dus zonder gas te geven).
Heeft de GT nou een riem of ketting???
Ok want werd mij gister verteld dat je beter een riem kunt hebben dan een ketting motor
Pff winter is alweer tijdje terug, geen idee of ik nu wel of niet naar de 2 ging maar volgens mij kan je zodra je rolt al naar de 2. Vastzitten in de sneeuw is met dsg haast onmogelijk. Toen ik de auto net een dag had lag er 10cm sneeuw en zat ik vast toen ik een drempeltje op wou, door de anti-slip kom je niet vooruit en met uitzetten slip je door. Wanneer je de auto gewoon in de 1 zet en voet van de rem haalt rolt de auto automatisch. Op den duur rol je hard genoeg en kan je, nog steeds zonder gas bij te geven naar de 2 opschakelen en vanaf de 2 kan je beginnen met gas geven zonder slippen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.