Dsg

Cross Polo 1.2 TST-DSG
bj 05-2011

Vandaag de dsg koppeling wegens trillen vervangen, tevens de distributie ketting en spanner wegens rammelen tijdens starten
Olie en olie filter vervangen en dat bij 12000 km,nu maar afwachten wanneer er weer wat aan gaat mankeren
 
snap dat je gefrustreerd bent, maar zolang het allemaal in de garantie valt valt het toch wel mee? Die ketting die je nu hebt is een stuk dikker in ieder geval. en de koppeling kan ook eenmalige fout geweest zijn

Misschien dat je een maandag-ochtend model hebt..

24.500 km hier, en alleen de ketting vervangen..terwijl ik lang niet altijd lief ben voor de auto :roll: (ook 1.2 tsi dsg en met chip)
 
ik zou zeggen dat het vermogen in het middengebied het meeste is toegenomen. Omdat de turbo zo klein is is hij bij hogere toeren (5000+) al snel buiten adem..
Onder de 1500 toeren valt er weinig te veranderen, maar tussen de 2 en 3000 merk je het extra koppel wel en dat rijdt toch wel fijn met de DSG :) geen onderbrekingen om te schakelen maar gewoon vooruit zoeven
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!