Duits Auto Festival 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Duits Auto Festival 2011, geinteresseerde gezocht!

enzolino zei:
als we op paddock staan ga ik mee ;) :P :ugeek:

Volgens mij is het alleen maar daaro...En jij moet helemaal op het Paddock staan met je mooie wagen!!

Mijn Polo word als het goed is afgeleverd op 1 Juni. nu ik gelijk kijken wanneer het Duitse autofestival is en ja hoor 13 juni.. kom ik er @^%!#$@#&$%&#%# achter dat me vriendin jarig is :D ook al is me polo niet echt spannend maar er stond dan wel even een polo van 2week oud op de paddock :D dat is toch ook bijzonder :D

heel veel plezier mensen en heeeeel misschien kom ik eventjes kijken want het is voor mij maar 35min rijden..

Blijkbaar hebben ze nog wat weinig aanmeldingen want de inschrijvingen zijn tot 1 juni. Ik ga volgende week een week op vakantie en kom op de 27ste terug en zal ons dan definitief inschrijven. Betekend wel voor de mensen die zich inschrijven dat ze vanaf dan ook vast zitten aangezien er kaarten in het voren gekocht moeten worden.

Iedereen die in dit topic aangegeven heeft om mee te willen heeft een pb gekregen met de vraag zich definitief in te schrijven! Gelieve hierop te reageren, ook als je niet meer mee wilt (wat erg jammer zou zijn).

Het gaat hier dus om de Paddock plaatsen, dit is ook de enige plek waar we vanuit MyPolo zullen staan tijdens het festival.

Heb je geen pb ontvangen maar toch mee willen, alle polo's zijn welkom! Er is nog plek genoeg dus stuur me dan even een pb ;)

Aanmeldingen:

Johan
Maik
Bas
MypoloCandy
JMP88

Afmeldingen:

Polootje
Xander
MelvinGTI6r
Polo6R
Chefke88
Suvtje

Conclusie, er moeten er nog 5 bij want we moeten minimaal met 10 zijn!

Dit is de huidige status, ik heb heel erg mijn twijfels :S Niemand die mee wil?????? Komaan het wordt vast en zeker gezellig!

ScheiBe, ik denk niet dat we het gaan halen..

Minimaal 10 personen toch?. We hebben er nu pas 5..

Aanmeldingen:

Johan
Maik
Bas
MypoloCandy
JMP88
Enzolino + gast
Mauri + gast

Afmeldingen:

Polootje
Xander
MelvinGTI6r
Polo6R
Chefke88
Suvtje

Conclusie, er moeten er nog bij want we moeten minimaal met 10 zijn!

Dit is de huidige status, ik heb heel erg mijn twijfels :S Niemand die mee wil?????? Komaan het wordt vast en zeker gezellig!

ENZO /MAURI
CANDYWHITE/DEEP BLACK

gaan wel mee! :mrgreen:

Nice! Goed bezig jongens, nog 3..

Aanmeldingen:

Johan + Vrouw
Maik
Bas
MypoloCandy
JMP88
Enzolino + gast
Mauri + gast

Mooi mensen :D Zojuist overleg gehad met het mypolo-team :P XD

En besloten dat we met de 7 bovenstaande polo's de club gaan vertegenwoordigen op het Duitse Auto Festival :)

Maik regelt vanaf nu de rest ;)

IK HEB ER ZIN IN!!

En ik heb het club auto ticket voor de paddock binnen! Gaat erg gezellig worden!

Mochten er toch nog meer geinteresseerde zijn PB me dan. De kosten zijn overigens maar €10 voor bestuurder en auto. Dit is goedkoper dan de normale entree dus alleen daar zou het al voor kunnen doen!

Re: Duits Auto Festival 2011, club aanmelding rond!

Ik denk toch dat ik sochtens kom.. met me gloednieuwe Polo :D maar kan niet de hele dag blijven ivm verjaardag van me vriendin..

Re: Duits Auto Festival 2011, club aanmelding rond!

ik zal eens kijken of ik vrij heb dan wil ik ook wel

en @ enzo dan kunnen we treintje rijden af gouda?

De polo gti word al dikker : woensdag wordt ie verlaagd en donderdag alle ramen in de folie (-;

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!