Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Is Shell v-power anders dan andere tankstations met suprème brandstoffen?Op het moment heeft het geen zin, ik tank alleen Shell V-power in België voor €1,98 de liter. Hier in Nederland is die €2,10 de liter.
Als ik vol tankt scheelt mij dat een kleine €5 waar ik echt niet voor ga omrijden naar België of Duitsland en ik woon 15 min van beide landen af.
Shell zegt zelf dat het de meeste additieven bevat... Je moet het zelf gewoon uitproberen met 3 a 4 tanks. In premium brandstoffen zitten meer additieven dan in normale 98 (superplus98) bij de witte pomp. Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar BP ultimate 98 daar vind ik mijn auto het lekkerst op rijden. En het rijdt gewoon zuiniger want er zit geen ethanol in Maar even terugkomend op de topic ... ik woon in midden van NL dus nee dat loont niet zo op naar het buitenland te rijden om goedkoper te tanken met maar tank inhoud van 40L.Is Shell v-power anders dan andere tankstations met suprème brandstoffen?
En heb e al 102 getankt? zo ja wat merk je er zelf van?Ik wil binnenkort eens bij Aral de 102 proberen, normaal gesproken tank ik Shell v-power.
Zal ik verschil merken als ik de 102 tank zo ja wat zullen de voordelen zijn?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.