Dup's Polo 6R On Air

Dup zei:
piano black VW logo voor vanvoor is aangekomen
wacht alleen nog op black-smoked folie die ik besteld heb voor de koplampen donker te maken

endan moet hij er zo gaan uitzien op ultimate dubs 2011

[resize=600:2awvqhf7]http://img404.imageshack.us/img404/9669/dsc0094plex2.jpg[/resize:2awvqhf7]

opmerkingen of tips altijd welkom !

grtz dup

Ziet er echt supervet uit! Vond de vorige setup ook wel tof met die mercedes velgen en schroefset.

Kan je dat zwarte VW logo gewoon bestellen of heb je die laten spuiten?

dankje !

piano black logo heb ik via ebay besteld
koste 29€
maar had er 2 gevraagt, eentje gekregen, en 2 betaald natuurlijk..
niks meer van gehoord voor de rest :(
spuiten kan je ook maar dan vind ik ze gewoon in het zwart kopen goedkoper en minder werk..

Dup zei:
dankje !

piano black logo heb ik via ebay besteld
koste 29€
maar had er 2 gevraagt, eentje gekregen, en 2 betaald natuurlijk..
niks meer van gehoord voor de rest :(
spuiten kan je ook maar dan vind ik ze gewoon in het zwart kopen goedkoper en minder werk..

Dat is wel balen. Heb je het op ebay bij RB styling besteld?
Daar hebben ze wel de zwart met chromen rand uitvoering en voor de achterklep kost de hele unit 109 euro :shock: meer kon ik zo niet vinden op ebay.
VW Logo 6R

gistere setje velgen gaan halen
OZ futura's in 17 inch
8.5x17 vanvoor
9x17 vanachter

heb ze vanachter eve gepast, vanvoor ging niet want ik had langere bouten nodig

citroene gaat de foto's eve posten want het lukt me hier nooit :D

a5fblf-1.jpg

2drgown-1.jpg

ziezo :D

Ow ghe ghe XD ik keek naar die eerst foto en toen zo van huh?? banden?? Maar lees nu dat je alleen even gepast hebt :mrgreen:

Ziet er wel erg dik uit!!

mooie wieltjes hoor,
zien er erg dik uit.
ben benieuwd hoe t straks met bandjes staat.

Volkswagen  Polo AW GTI 
haha nee idd banden zitten er nog niet op bas, denk dat het zo niet zo gemakkelijk rijd :D

er komen 195/40R17 bandenjes omheen !

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!