Dynamische Led achterlichten smoke doet vreemd

Mail die ik ontvangen heb met de bijlages. Foto 1 is in dit geval img 2088 etc

“Goedemiddag,

Ik begrijp dat deze set niet het meest simpel is om aan te sluiten dus ik heb de set er even bij gepakt en zie bijlage foto’s van hoe het aangesloten moet worden.

Je zult 2 stekkers overhouden welke niet aangesloten zijn. De kleuren van de draden laten zien op welke stekker wat moet.

Het draadje met de witte stekkertjes komt ertussen zoals op de eerste foto.

Het kleine blauwe draadje van de rechter lamp blijft ook niet aangesloten, zie laatste foto.

Hoop dat het zo duidelijk is.

Met vriendelijke groet, Best regards, mit freundlichen Grüssen,”

Volkswagen  6r gti 
Zoals ik de foto zie, wordt de groene draad alleen verlengd door de rood/zwarte combi naar het verdikte deel (weerstand??) via de witte weer naar groen.
Je wijzigd hier dus niets aan de stroomloop
Ligt aan de foto gaat van groen naar rood zwart naar groen zwart. Verder geen duidelijke handleiding te vinden. Wacht de mail van morgen wel af.. Terugsturen is altijd nog een optie

Volkswagen  6r gti 
Het lijkt op een soort Welcome light animatie wat hij telkens afspeelt. Ik had dat bij mijn alie express motorkoplamp hetzelfde. meestal kan je met een stekker los of vast bepalen of de lamp de animatie wel of niet moet afspelen.

Ik had toen een bepaalde stekker losgehaald en hierna funtioneerde de lamp goed (zonder animatie)

Sluit 'm aan en trek stuk voor stuk is van die kleine stekkers los. wellicht helpt het.

Volkswagen  Golf 7.5 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!