Dynaudio plug & play speakers?

Mikie

Bekend lid
549
380
93
Hey iedereen!

Mijn speaker linksvoor in de deur is gaan kraken. Nu wil ik het gelijk ook goed doen en vervangen met dit Dynaudio setje.

Is dit nou gewoon plug & play of moet ik veel veranderen? Of kan het uberhaupt niet? Heb gezocht op het forum maar kon niet echt wat vinden hierover

1bf3db28e05d4374ef0b4dfb2fdb7e9f.png



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Je hebt voor deze set in principe geen extra kabelboom nodig. De speakers kan je zo monteren zonder enige aanpassing. Maar waarom deze speakers? er zijn zoveel ander opties die met een pasring ook allemaal prima te monteren zijn. Dan heb je meer keuze en kan je bij een fatsoenlijke zaak even luisteren wat je prettig vind.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!