Maar bv voor mijn nieuwe Polo AW uit 2018, TSI 95PK maakt dit(aanslag etc) niet uit toch om E10 te tanken, althans volgens de E10 check?
Die website komt van de brandstofbedrijven af. Dat is hetzelfde als "Wij van WC-eend adviseren WC-eend". M.a.w. je moet niet alles geloven wat je door de strot wordt gedrukt.Zoals bovenstaand al vernoemd, de E10-check, mocht je de link nog niet kennen; https://www.e10check.nl/
E10 wordt al langer verkocht onder de naam Blue One en die is, voor zover ik het heb gezien, overal slechts 1 tot 2 cent goedkoper.Wel zo fijn trouwens dat er E10 is, maar wat gaan ze met de prijzen doen? Bio-Ethanol is een stuk goedkoper dan 'benzine'.
Doe dat! dan komt alles goed in de wereld!Bedankt voor de tip, dan gooi ik weer gewoon E5 in mijn diesel
Voor de goede orde, je kan nog steeds de Euro95 E5 tanken in Nederland.
Grote tankstations met meerdere benzinepompen moeten de helft beschikbaar stellen aan E10. Of ze dat doen is inderdaad een ander verhaal.Enkel bij de kleine tankstations met maar één pomp. Daar is de verplichting om te wisselen niet. Alle grote tankstations hier in de buurt zijn gewisseld.
kijk!Al je E10 wilt vermijden kan je ook lekker gaan dieselen
kijk!
de beste en betrouwbaarste brandstof.
plus de minste problemen bij volkswagen.
diesel rules!!!!!!!!
Diesel schandaal dingen.kijk!
de beste en betrouwbaarste brandstof.
plus de minste problemen bij volkswagen.
diesel rules!!!!!!!!
Die 2.0 TDI's (150-184pk) rijden toch wel heel heerlijk i.c.m. DSGDiesel schandaal dingen.
Doe mij maar een vlotte TSI!
Die 2.0 TDI's (150-184pk) rijden toch wel heel heerlijk i.c.m. DSG
Wel in de Golf en hogerJammer dat die nooit geleverd is in de Polo
Wel in de Golf en hoger
Check: maar een polo 6N uit 1997 staat er niet bij, dus wordt ik niet wijzer met deze site.Zoals bovenstaand al vernoemd, de E10-check, mocht je de link nog niet kennen; https://www.e10check.nl/
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.