Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zodat je lekker hard het nummer kan pompen:Waarom zou je met een relatief laag vermogen motorblok 98 tanken?
Zag "PS" in liedje, dacht deze komt langs: XDZodat je lekker hard het nummer kan pompen:
Net weer 98 getankt..
Hij was nu inderdaad wel erg leeg maar ik heb de gewoonte om alleen bij de BP bij mij om de hoek te tanken dus had uiteindelijk nog maar 10km rijbereik over..Ben meestal rond de €60,- kwijt voor een tankbeurt 98. Maar dan past er ook geen 43 liter in.. rijd m nooit volledig leeg.
Voor een atmosferische motor met een laag vermogen heeft het weinig tot geen nut.. wellicht dat hij iets soepeler draait maar that's it. (het blijft ook langer 'houdbaar')Waarom zou je met een relatief laag vermogen motorblok 98 tanken?
Omdat het voor 99% van de gemiddelde bestuurders hier geen enkele nut heeft. Ook die 10 pk extra merk je niks van...ik snap het niet de prijs van 95 blijft niet hangen op 1,40 dus waarom roepen mensen hier misschien moet ik maar van 98 naar 95 gaan... in verhouding betaal je nog steeds die 10/11 cent meer als je bij 98 blijft tenopzichte van 95... wat maakt nu dan opeens iemand doen beslissen om naar 95 terug te gaan? om die 4 euro per tank in je zak te steken opeens?
Ik doe het niet zozeer voor de performance boost maar meer om de interne vervuiling tegen te gaan/te verminderen.Omdat het voor 99% van de gemiddelde bestuurders hier geen enkele nut heeft. Ook die 10 pk extra merk je niks van...
Zie bijvoorbeeld hier:
Ik zou je als tip geven stop die 4 euro per tank lekker in je zak en na 100 tankbeurten geef die 400 euro uit aan extra onderhoud van je auto wat je normaal niet zou doen. Daar heb je meer aan.
Waarom zou je met een relatief laag vermogen motorblok 98 tanken?
oke nou ik doe lekker en 98 en die 400 euro of meer die nodig is voor onderhoud hoor maakt me echt niet uit. die PK's boeien niet. koppel wel. heb de verschillen gezien op de bank met 95 en 98 en hoe meer vermogen je hebt hoe duidelijker je het merkt met rijdenOmdat het voor 99% van de gemiddelde bestuurders hier geen enkele nut heeft. Ook die 10 pk extra merk je niks van...
Zie bijvoorbeeld hier:
Ik zou je als tip geven stop die 4 euro per tank lekker in je zak en na 100 tankbeurten geef die 400 euro uit aan extra onderhoud van je auto wat je normaal niet zou doen. Daar heb je meer aan.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.