iichel
Exclusive lid
Oftewel, show je hobbyruimte en wellicht een lopend projectje 
TS trapt af uiteraard.
Wat doe je tegenwoordig?
De laatste tijd heb ik me verdiept in de halogeen-xenon adapter stekkers. Die verkoop ik op het forum en marktplaats om zo mensen te helpen met de xenon retrofit op de Polo 6R (persoonlijk vind ik het een van de gaafste mods). Verder allerlei andere electrische schakelingen op verzoek.
Voorbeeldje?
We beginnen met een rolletje draad
2 stukjes draad voor een high en low beam voorziening
voorzien van contactpunten (en uiteraard zijn alle kleuren vertegenwoordigd)
seinen met groot licht dankzij @tl_buis
ideetje voor leuke dingen samen met @ciclo (developing fun ideas with my spanish friend)
een recente 'innovatie':
- geen knipperende LEDs op de xenon
- achterlichten aan bij DRL voor
Enne, die keuken?
Dit is mijn hobby kamertje (3x4 meter).
Soldeerbout, materiaal, water voor bij brandwonden, uitzicht op de bergen (helaas niet in het donker).
Verder een boel tape en ander gereedschap. Binnenkort eens bij ikea naar een kast zoeken.
Als het goed is liggen de camera adapter voor @crosspoloTSI en de 6R naar 6C achterlicht adapters van @sambir er ook ergens tussen
Ander klein projectje is een haaievin zonder stokje met FM/AM, GPS, DAB, telefonie in 1.

TS trapt af uiteraard.
Wat doe je tegenwoordig?
De laatste tijd heb ik me verdiept in de halogeen-xenon adapter stekkers. Die verkoop ik op het forum en marktplaats om zo mensen te helpen met de xenon retrofit op de Polo 6R (persoonlijk vind ik het een van de gaafste mods). Verder allerlei andere electrische schakelingen op verzoek.
Voorbeeldje?
We beginnen met een rolletje draad

2 stukjes draad voor een high en low beam voorziening

voorzien van contactpunten (en uiteraard zijn alle kleuren vertegenwoordigd)

seinen met groot licht dankzij @tl_buis

ideetje voor leuke dingen samen met @ciclo (developing fun ideas with my spanish friend)

een recente 'innovatie':
- geen knipperende LEDs op de xenon
- achterlichten aan bij DRL voor

Enne, die keuken?

Dit is mijn hobby kamertje (3x4 meter).
Soldeerbout, materiaal, water voor bij brandwonden, uitzicht op de bergen (helaas niet in het donker).
Verder een boel tape en ander gereedschap. Binnenkort eens bij ikea naar een kast zoeken.
Als het goed is liggen de camera adapter voor @crosspoloTSI en de 6R naar 6C achterlicht adapters van @sambir er ook ergens tussen

Ander klein projectje is een haaievin zonder stokje met FM/AM, GPS, DAB, telefonie in 1.