Voorstellen Een tevreden Polo gebruiker

Even een ommekeer van een sirocco naar een polo maar het bevalt goed.
niet meer met 180 naar Oostenrijk .;)
 
Volkswagen  polo AW (2G) POLO TSI COMFORTLINE BUSINESS ACC / ECC/ NAV / LM / PDC  1.0 TSI 95pk naar inmiddels 130pk 
Er komt nog striping op de zijkant maar dat is het dan ook wel natuurlijk laat ik het even zien dan.
en ik zou graag android auto nog draadloos maken maar ik had al gelezen daar ben ik niet de enige in
 
Volkswagen  polo AW (2G) POLO TSI COMFORTLINE BUSINESS ACC / ECC/ NAV / LM / PDC  1.0 TSI 95pk naar inmiddels 130pk 
Er komt nog striping op de zijkant maar dat is het dan ook wel natuurlijk laat ik het even zien dan.
en ik zou graag android auto nog draadloos maken maar ik had al gelezen daar ben ik niet de enige in
Aangezien je een pre-facelift polo AW hebt, zal dit dmv een kastje moeten zijn.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Er komt nog striping op de zijkant maar dat is het dan ook wel natuurlijk laat ik het even zien dan.
en ik zou graag android auto nog draadloos maken maar ik had al gelezen daar ben ik niet de enige in
Je hebt USB wireless adapters die dit kunnen. Echter heb ik gemerkt (bij CarPlay) dat het in beeld resolutie en geluidskwaliteit wat slechter is.
 
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.0 TSI 95pk DSG 
het gaat om android ,maar jammer dat het niet gewoon draadloos kan
Ik heb een carsifi dongle, bevalt prima. Ik had deze via Kickstarter gekocht.
Tegenwoordig zijn er veel meer dongles, bijvoorbeeld:

Overigens heb ik geen ervaring met deze specifieke dongle van bol.com, maar de recensies van dit item zijn goed.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!