Aangezien je een pre-facelift polo AW hebt, zal dit dmv een kastje moeten zijn.Er komt nog striping op de zijkant maar dat is het dan ook wel natuurlijk laat ik het even zien dan.
en ik zou graag android auto nog draadloos maken maar ik had al gelezen daar ben ik niet de enige in
Je hebt USB wireless adapters die dit kunnen. Echter heb ik gemerkt (bij CarPlay) dat het in beeld resolutie en geluidskwaliteit wat slechter is.Er komt nog striping op de zijkant maar dat is het dan ook wel natuurlijk laat ik het even zien dan.
en ik zou graag android auto nog draadloos maken maar ik had al gelezen daar ben ik niet de enige in
Ik heb een carsifi dongle, bevalt prima. Ik had deze via Kickstarter gekocht.het gaat om android ,maar jammer dat het niet gewoon draadloos kan
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.