Egr-klep

Hallo,
ik heb een vraagje over mijn Volkswagen Polo 6R 2011 1.2 TDI Bluemotion, als ik hem in de 1e versnelling wil optrekken lijkt net of de motor zich inhoudt, als ik 2000 toeren maak en dan koppeling laat opkomen trekt hij gewoon goed op. en als ik op cruis rijd dan heb ik heel af en toen dat de toeren teller soms wat schommelt, is dit een egr klep probleem? mijn vraag is als dit een egr klep probleem is waar zit de egr klep in deze auto? heeft iemand misschien een foto met een pijl er op of een duidelijke omschrijving?
groeten,
patrick
 
volkswagen  polo 6r  1.2 
Maar wat wil je ermee?? Als je niet weet waar de egr zit.. En je hebt wel het vermoeden dat de egr is... :confused:
Is er maar een oplossing -uitlezen op storingen. ;)
 
Had contact gehad met een autogarage die zei meteen van dat het de eer kan zijn en aangezien het best duur is om die schoon te laten maken wil ik dat zelf wel doen als mij dat lukt :)
 
volkswagen  polo 6r  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!