Emiel van Putten
Actief lid
Even op de brug en de uitlaat bij de motor los maken.
Weet je snel genoeg of de filter het probleem is
Weet je snel genoeg of de filter het probleem is
VW
6C
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Laat het gewoon goed maken.Hallo,
lange tijd niks gemeld over mijn probleem.
Volkswagen dealer heeft er naar gekeken en konden ook niks zeggen dan behalve onderdelen wisselen en hopen dat ze een keer het goede onderdeel te pakken hebben , zo kwam het in iedergeval wel op mij over.
dat heb ik dus maar niet gedaan gaat bakken met geld kosten .
ik heb al die tijd wel gewoon kunnen rijden zij het soms met schokken en stoten ene keer naar 1 km gereden te hebben andere keren pas na vele km soms wel 150 die schokken en stoten komen van de Turbo af ben ik achter gekomen die slaat steeds aan lijkt het (heb inmiddels die vacuum pomp die met dat stangetje de inlaat klep regelt vervangen)
nu rij ik al een tijdje rond met stokje in de vacuumleiding naar die pomp toe , hierdoor heb ik volgens mij de turbo uitgeschakeld de harde schokken heb ik niet meer .(ook geen vermogen ) maar kan redelijk mee komen in het verkeer.
het probleem doet nog steeds voor.
begint het dan heb ik ook geen trek kracht / vermogen meer, kan ik vol gas geven kom ik amper vooruit hij reageert helemaal niet.
kom ik met het probleem bij een stoplicht aan dan slaat de motor gewoon af en krijg ik de melding start /stop fehler te zien
tijdens het rijden niet als het probleem er is.
is het probleem er niet dan blijft de motor gewoon netjes draaien bij het soplicht en komt er geen enkele melding.
bij het uitlezen van de polo krijg ik alleen te zien dat de vacuum slang is ontkoppelt en dat de turbo het niet doet
verder helemaal niks.
iemand nog enig idee in welke hoek ik kan zoeken vooral nu ik die start /stop fehler krijg in mijn scherm niet te zien tijdens het uitlezen van de fout code's
bedankt vast
groet,
Rob
Laat het gewoon goed maken.
En niet zo lopen rotzooien.
Behoud van je auto!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.