Volgende upgradeIk heb em 20x aangeboden om mijn r-line spoiler te kopen maar tja...
En waar is je raamspoilert @VM407
Volkswagen
Polo AW
1.0 TSI
Volgende upgradeIk heb em 20x aangeboden om mijn r-line spoiler te kopen maar tja...
En waar is je raamspoilert @VM407
Je hoeft er geen verstand van te hebben. Als je interesse hebt in een verlaging zoals in de topic startpost beschreven is, kun je een afspraak maken en twee uurtjes na aanvang ben je klaar!Ik zou mijn Polo 6C willen verlagen. Maar heb totaal geen verstand van verlagen . Moet er ergens rekening mee gehouden worden?
maar ik heb ook nog een lupootje... daar komt een schroefset onder van Triple-S
ik ben benieuwd hoe dat rijdt
Die van mij moet zsm verlaagd worden maar op schroef
Lekker bezig Mark
Heeft Ronnie al contact met je opgenomen? Hij krijgt zijn GTI ergens in September.
Ja zou wel leuk zijn als ik meerdere dingen in een keer kon doen bij jou natuurlijkZie ander topic waar de prijzen van de schroefsets staan misschien interresant voor je.
Ronnie had direct al contact gezocht en wil zijn GTI meteen laten doen met een Pro-kit
stuur @TCL een DM zou ik zeggen !Interesse
Heeft pas na 6 weken tijd, sorry hoor dan pas ik.stuur @TCL een DM zou ik zeggen !
Lip is van racedesign bedrijf in polen topspul, ben heel blij met me pro kit op de auto.Dikke GTI en een mooi lippie !
Dit zou voor mij de perfecte
hoogte zijn.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.