Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Btw dat past met je winterset en je voor remmerij ook echt net, of zie ik dat verkeerd?:lol:
Het verbruik na deze langere rit was 1 op 17,4. Niet verkeerd dus.Het verbruik blijft schommelen. Zit nu met ruim 2600 km op de teller op gemiddeld 1 op 15,4. Vandaag een langere rit voor de boeg. Op en neer naar Zwolle, ben eens benieuwd wat dit doet met het verbruik.
Vooral dat stuur van GT en GTI vind ik echt het einde. Kost alleen een vermogen vrees ik. Durf er geeneens naar te kijken of vragen![]()
Thanks. Ben er ook blij mee.Vette bak heb je hoor!!
Thanks. Ben er ook blij mee.
.Gewoonjan had zijn stuur laatst te koop staan voor een prikkie! heb je helaas gemist want die is al weg. Een GT(I) of R-line stuurtje maakt het helemaal af idd! Ligt ook heerlijk in de hand.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.