BCM is 2de hands al veel te vinden voor 100/150 euro. een nieuwe kan je wel kopen maar moet compleet opnieuw ingeleerd worden en ingesteld worden op alle fronten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Enig idee wat het kost om een condensator te solderen op een bcm?BCM is 2de hands al veel te vinden voor 100/150 euro. een nieuwe kan je wel kopen maar moet compleet opnieuw ingeleerd worden en ingesteld worden op alle fronten.
Dat valt toch best mee? Transsportmodus uitschakelen, ab inleren, lange codering er inzetten en de extra programmeringen die je wil er inzettenBCM is 2de hands al veel te vinden voor 100/150 euro. een nieuwe kan je wel kopen maar moet compleet opnieuw ingeleerd worden en ingesteld worden op alle fronten.
Dat vindt ik dus beunhazerij, koop dan een nieuwe, je pcb is dan beschadigt en niet meer betrouwbaarEnig idee wat het kost om een condensator te solderen op een bcm?
Een collega heeft laatst 200 euro betaald voor het solderen van een condensator die doorgebrand was.. Persoonlijk vind ik dat echt duur..
Ja volgens hem zou een nieuwe bcm tussen de 800-1000 kosten.. Kweenie wat ie allemaal heeft gedaan..Dat vindt ik dus beunhazerij, koop dan een nieuwe, je pcb is dan beschadigt en niet meer betrouwbaar
Ja volgens hem zou een nieuwe bcm tussen de 800-1000 kosten.. Kweenie wat ie allemaal heeft gedaan..
Nope, ik wil de mijne ook nog vervangen voor oem stoelverwarming en adaptieve xenon verlichting. Dan is de auto wel zo'n beetje zoals ik hem wil hebben. Eigenlijk moet die uhv er uit, maar dan heb ik gaten in mn dashboard, dat vind ik ook niks. Daarvoor een dashboard te wisselen (clia ombouw ) is mij net te gortigJa joh vind ik ook.. Heb ook op inet gezien dat ze niet zo heel erg duur kost..
Hij zit links onder, als je hier op het forum zoekt naar automatische verlichting ombouw dan kun je een beschrijving vinding met de locatie. Hij zit links onder het dashboard,Haha tjaa, meestal brengt het nog meer dingen met zich mee..
Maar waar zit zo een bcm ? Is het achter de zekeringen?
Kan je ook van te voren zien at voor bcm je hebt? Bijv aansluiten via vagcom op je laptop en dan zo kijken wat voor opties je allemaal hebt..?
Dat valt toch best mee? Transsportmodus uitschakelen, ab inleren, lange codering er inzetten en de extra programmeringen die je wil er inzetten
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.