EPC

Goedemiddag,

Mijn polo 9N3 heeft kuren,anderhalve maand terug apk gehad en na een paar weken epc en motormanagment melding op mijn dashboard,Afspraak gemaakt bij de garage
Dat duurde anderhalve week vanwege de drukte.Van het een op andere moment geen enkele storing meer 5 dagen helemaal niks dus ik me netjes afmelden bij de garage..je voelt hem al aankomen meldingen kwamen weer terug huh hoe dan?ene dag zowel epc en motor lampje de andere dag enkel epc toen weer niks....hij is alsnog bij de garage geweest vrijdag, Daar kwamen ze er achter dat de accu zijn tijd had gehad na uitlezen kwam er een spanningsprobleem aan het licht(polo is 17 jaar oud met bijna 230.000km geen idee hoe oud de accu was toen ik hem vorig jaar kocht) .Vandaag een mooie rit gemaakt niks aan de hand tot ik bij de laatste stop ging parkeren..en jawel weer epc melding,
Maandag dus terug naar de garage☹️
Iemand van jullie dit wel eens aan de hand gehad??
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N3 2006  1.4 75pk 
Oplossing
Vandaag bij de garage geweest vandaag geen epc melding lampje meer te bekennen op mijn dashboard volgens de garage was het te wijten aan de sensor van de lucht aanzuiging in combinatie met de warmte welke de storing zou hebben veroorzaakt ik heb gezegd dat ik het aankijk en afgesproken dat ik terug kom mocht het euvel zich weer voor gaan doen...
Dat vond hij prima dus voor nu ff afwachten auto rijd prima verder geen gekke dingen.
Vandaag bij de garage geweest vandaag geen epc melding lampje meer te bekennen op mijn dashboard volgens de garage was het te wijten aan de sensor van de lucht aanzuiging in combinatie met de warmte welke de storing zou hebben veroorzaakt ik heb gezegd dat ik het aankijk en afgesproken dat ik terug kom mocht het euvel zich weer voor gaan doen...
Dat vond hij prima dus voor nu ff afwachten auto rijd prima verder geen gekke dingen.
 
Volkswagen  Polo 9N3 2006  1.4 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Oplossing
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!