Ergenissen top 3

Met stipt op één: BUMPERKLEVERS
2. Fietsers die naast elkaar blijven fietsen op een boerenweggetje, en dus niet even de moeite nemen om achter elkaar te fietsen
3. Geen richting aangeven na verlaten rotonde
 
1. Te lage snelheid op wegen van 80+ (km/h)
2. Richtingaanwijzer niet gebruiken op rotondes.
3. Bussen of vrachtwagens, die elkaar gaan inhalen.

Kwa bumpersklevers is niet echt een irritatie van mij... over het algemeen rijd ik op snelwegen +-20 km/h harder dan is toegestaan.
En als er bij mij wordt gekleefd druk ik gewoon even één keer hard op me rem. Dat ik opeens wel de toegestaande snelheid heb. En dan blijven ze wel even 20 meter achter me. :lol:
 
Bumperklevers weten me toch te vinden. Ik rij zelf op de snelweg 135 km/h maar dan komt er weer zo'n dikke SUV achter je plakken :S. Heel irritant, vooral als het donker is en ze hebben Xenon verlichting :S.

Inhalende bussen heb ik geen hekel aan (ben zelf fulltime buschauffeur binnenkort :!: ) Op de snelweg mogen de Q-liners 100 km/h dus die halen vrachtwagens wel snel in. Vrachtwagens die elkaar inhalen is wel vervelend idd, maar niet mijn grootste irritatie.

Lagere snelheid op 80 wegen hanteren is ook niet leuk :(. Toch weet ik ze meestal wel in te halen...
 
Kwam op de terugweg ook weer op een ergernis: gaatjes dichtdrukken op de snelweg. Zodat jij niet naar de linkerbaan kunt..
Over bussen heb ik algemeen niet zoveel problemen mee, geef ze ook nog wel eens voorrang ;)
En qua klevers denk ik hetzelfde erover als Dekker, maar kan soms zelf ook goed kleven (doe dat alleen als ze de max. snelheid niet rijden).
 
#1: Bumperklevers.
#2: Langzaam rijden op wegen waar inhalen nagenoeg onmogelijk is.
#3: Fietsers zonder licht.

Voor de rest zijn mensen die zonder uitkijken de straat oversteken waar ze geen voorrang hebben, fietsers die al slingerend over de weg zwalken in groepjes (Lees: middelbare scholieren) en bussen die zich niet aan de regels houden ook wel een flinke ergernis.

Ook een irritatie maar gebeurt mij zelden: Vrachtwagens die met 1 of 2 km verschil elkaar gaan inhalen... Geen richting aangeven is storend maar vaak is wel goed te zien aan de lijn op de weg wat iemand van plan is.
 
1# Fietsers/scooters zonder licht
2# Bumperklevers
3# Te langzaam rijdende auto's

Vrachtwagens en bussen die inhalen zijn voor mij geen irritatie weet zelf goed wat ze doormaken en laat ze er meestal ook tussen. Wat ik wel nog irritant vind is die Duitsers in hun dikke wagens die denken dat ze de weg voor zichzelf hebben en totaal geen ruimte laten voor anderen.
 
We hadden er waarschijnlijk wel de ergenissen top 5 van kunnen maken :)

1# Mensen die denken dat iedere dag zondag is :x
2# Onnodig links blijven rijden op een 3 baans weg.
3# Richtingaanwijzer niet gebruiken
 
Volkswagen  Polo 6c GTI 1.8 2016 zwart  1.8 
-onnodig linksrijden langzaam.
-mensen die niet weten waar ze heen moeten(met bv tomtom) en als een achterlijke rijden
-fietsers zonder licht (leuk in de stad utrecht) :x :shock:
 
Bumperkleven maak ik mezelf soms idd ook schuldig aan, maar meestal corrigeer ik dat wel door de cruise naar beneden te tikken. Ik probeer doorgaands zo rond de 50m afstand houden (de afstand tussen twee reflectorpaaltjes).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!